کمیته داوران 2 امتیاز به ما بدهکار است، 2 بازیکن کرونایی داریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان عصر سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان، گفت: مس رفسنجان سال اولی است که لیگ برتر را تجربه می کند. ما با سرمربی تیم آن ها آشنایی داریم و تیم خیلی خوبی است، در چند روز گذشته بازی های این تیم را به خوبی آنالیز کردیم. ما نیز با توجه به اینکه در دو سه بازی قبل به امتیازات لازم نرسیدیم نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی نیاز داریم.

کمیته داوران 2 امتیاز به ما بدهکار است، 2 بازیکن کرونایی داریم

وی اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ما این است که با انجام یک بازی منطقی و با هوش، بتوانیم شرایط را طوری رقم بزنیم که با حداکثر امتیاز رفسنجان را ترک کنیم.

کمیته داوران دو امتیاز به ما بدهکار است

منصوریان گفت: در هفته نخست لیگ روی اشتباه داور بازی، دو امتیاز را از دست دادیم و الان نیز در لیگ به خاطر شرایط لیگ و نبود هوادار، گل های کمی زده می شود. هم چنان معتقدم کمیته داوران دو امتیاز به ما بدهکار است چون داور اشتباه کرده است.

سرمربی تراکتور اضافه کرد: از آقای نبی و بهاروند خواهش می کنم با داوران قرارداد حرفه ای منعقد کنند. نمی شود فوتبالیست درآمد میلیاردی داشته باشد اما داور برای هر بازی یک میلیون تومان بگیرد. این عدم توازن کافی به داوری ما لطمه می زند. به خاطر همین داوران دو شغله هستند.

وی ادامه داد: اگر در داوری شایسته سالاری نباشد و قرارداد حرفه ای منعقد نشود، به مرور آسیب خواهیم خورد و به زودی داوران از قضاوت دل سرد می شوند. از دوستانم می خواهم در هیئت رئیسه تصمیم بگیرند و ببینند یک نفر اگر در خانه بنشیند و فقط قضاوت کند، در سال حداقل باید 500 میلیون تومان درآمد داشته باشد. این مبلغ در مقایسه با دستمزد بازیکنان، رقمی نیست.

منصوریان در خصوص داوری بازی فردا گفت: داور بازی فردا، جوان و با تجربه است. با شناختی که از نیمکت خودمان و صنعت مس دارم دو نیمکت اجازه می دهند داور راحت قضاوت کنند و مثل خیلی از شهرها به داوری حمله نمی کنند. قطعاً داور به دنبال این است که بهترین عملکرد را داشته باشد.

2 بازیکن کرونایی داریم

سرمربی تراکتورسازی تبریز در خصوص شرایط تیمش نیز گفت: ما دو مصدوم داریم و دو بازیکن هم به خاطر ابتلاء به کرونا کنار ما نیستند. تیکدری و مسلمی پور دچار کرونا شده اند. خانزاده و خرم حسینی هم دچار مصدومیت شده است.

منصوریان با اشاره به بازی در چمن مصنوعی رفسنجان اضافه کرد: زمین چمن در برابر درآمد صنعت مس، مثل نخود فرنگی است به هندوانه. با توجه از شناختی که از مجموعه مس دارم، امیدوارم کمک کنند در این جا زمین چمن خوبی ساخته شود. می ارزد که باشگاه ها روی زمین چمن و کیفیت آن سرمایه گذاری کنند که به کیفیت تاکتیکی آنها نیز کمک می کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره غیبت مسعود شجاعی گفت: مسعود شجاعی صبح فردا به جمع ما اضافه می شود. از مجموعه باشگاه تراکتور هم تشکر می کنم کمک کردند تا ما با پرواز مستقیم به کرمان سفر کنیم. به دلیل اینکه هواپیمای ما بزرگ بود، باند فرودگاه رفسنجان اجازه نمی داد در اینجا فرود بیایید و به همین خاطر، با اتوبوس به رفسنجان آمدیم.

وی اضافه کرد: مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است و قطعاً در لیگ برتر می ماند. چون آن ها عملکرد خوبی دارند. ما بازی سختی داریم. وقتی فوتبال بدون تماشاگر باشد، کار سخت می شود. انگار تیم ها بازی محبت آمیز یک پله بالاتر انجام می دهند و امیدوارم کرونا نابود شود و تماشاگران به ورزشگاه ها برگردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46343

به "کمیته داوران 2 امتیاز به ما بدهکار است، 2 بازیکن کرونایی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته داوران 2 امتیاز به ما بدهکار است، 2 بازیکن کرونایی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید