کپی مقرون به صرفه قیمت اپل واچ اولترا به بازار آمد ، عکس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دیجیاتو نوشت: با معرفی محصولات نو اپل، معمولاً شرکت های چینی یا هندی آغاز به کپی برداری از آن ها می نمایند و دستگاه هایی با طراحی مشابه اما قیمت بسیار پایین تر را روانه بازار می نمایند.

کپی مقرون به صرفه قیمت اپل واچ اولترا به بازار آمد ، عکس

حالا نوبت به ساعت هوشمند جان سخت کوپرتینویی ها، یعنی اپل واچ اولترا رسیده است تا یک شرکت هندی کپی آن را بسازد و به آن برچسب قیمت 30 دلاری بزند.

این ساعت هوشمند با نام Fire Boltt Gladiator که از طراحی مشابه اپل واچ اولترا بهره می برد، به نمایشگر 1.96 اینچی مجهز شده است و تا 7 روز شارژدهی دارد. به گفته Fire Boltt، این محصول از یک دکمه چرخان هم بهره می برد، درست مانند اپل واچ اولترا.

این محصول بعلاوه از 123 حالت ورزشی پشتیبانی می نماید، دارای سنسور سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون است و بعلاوه در برابر خراش و نفوذ آب و گردوغبار مقاومت می نماید. فروش این محصول از 4 روز دیگر با قیمت 30 دلار آغاز می گردد.

کپی 30 دلاری اپل واچ اولترا

اپل سال جاری برای اولین بار از نسخه اولترا ساعت هوشمند خود رونمایی کرد؛ محصولی جان سخت با طراحی متفاوت نسبت به برادرانش و البته قیمت بسیار بالاتر. این ساعت هوشمند اپل اگرچه شارژدهی بالایی دارد و در برابر سقوط و خط وخش مقاومت بالایی از خودش نشان می دهد، اما از سوی دیگر 799 دلار قیمت دارد که بسیار بالاتر از اپل واچ سری 8 با قیمت 399 دلار است.

مسلماً بسیاری از کاربران نمی توانند این ساعت اپل را بخرند و اینجاست که شرکت های ناشناس چینی و هندی به سراغ کپی برداری از آن می روند تا علاقه مندان به اپل واچ اولترا با بودجه کم، بتوانند حداقل در ظاهر و نه عملکرد و کیفیت، طعم ساعت اپل را بچشند.

ساعت هوشمند Gladiator ساخت شرکت Fire Boltt هم ظاهراً با این هدف ساخته شده است؛ چرا که با طراحی مشابه اپل واچ اولترا، تنها 30 دلار قیمت دارد و می تواند خریداران زیادی را جذب کند.

این محصول از حالت های ورزشی مختلف پشتیبانی می نماید، سنسورهای متنوعی دارد و بعلاوه تا 7 روز می تواند کاربر را همراهی نماید. این ساعت هوشمند از شارژ سریع پشتیبانی می نماید که طبق ادعای سازنده اش، با 10 دقیقه شارژ می تواند تا 24 ساعت روشن بماند.

درنهایت باید بگوییم که ساعت هوشمند Gladiator آخرین کپی اپل واچ اولترا نخواهد بود، اما قیمت 30 دلاری اش می تواند آن را برای کاربران مجذوب کننده تر از نمونه های مشابه کند. البته همان طور که می توان حدس زد، نه با طراحی کاملاً یکسان روبه رو هستیم و نه کیفیت ساخت یکسان با اپل واچ اولترا!

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 85941

به "کپی مقرون به صرفه قیمت اپل واچ اولترا به بازار آمد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی مقرون به صرفه قیمت اپل واچ اولترا به بازار آمد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید