کپی برداری تلگرام از مهمترین قابلیت واتس اپ

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیام رسان تلگرام که اکنون هم قابلیت های زیادی دارد، بزودی صاحب قابلیت های جدیدی خواهد شد.

کپی برداری تلگرام از مهمترین قابلیت واتس اپ

به گزارش ایسنا، در حالی که پیام رسان واتس اپ که متعلق به فیس بوک است، از زمان اعلام تغییر سیاست حریم خصوصی جدید، گرفتار جنجال شده است، تلگرام که یکی از محبوبترین اپلیکیشن های پیام رسان است، شاهد افزایش دانلود های جدید در پی کوچ کاربران واتس اپ به دلیل نگرانی های امنیتی بوده است.

جدیدترین نسخه بتای این اپلیکیشن پیام رسان برای اندروید قابلیت های مفیدی عرضه می کند که احتمالا در آینده نزدیک به صورت عمومی عرضه می شوند.

بررسی تستینگ کاتالوگ نشان داده که نسخه تلگرام بتای وی 7.5، کد QR را برای پیوستن به گروه ها معرفی می کند و دعوت به گروه ها از طریق کد QR را برای کاربران امکان پذیر می کند. زمانی که یک کد QR را با کاربران تلگرام به اشتراک بگذارید، آن ها می توانند این کد را برای پیوستن به یک گروه یا کانال اسکن کنند. همچنین می توانید لینک های دعوت را پس از یک مدت زمان خاص یا پس از این که مدتی مورد استفاده قرار گرفتند، منقضی کنید. اگر جدیدترین نسخه بتای تلگرام را در گوشی داشته باشید، می تواند کاربران را با استفاده از کد QR دعوت کرده و لینک های دعوت را در قسمت تنظیمات گروه مدیریت کنید.

بر اساس گزارش اندروید سنترال، همچنین نسخه بتای تلگرام گزارش دهی محتوای گروه ها یا کانال ها به ناظران تلگرام را راحتتر می کند. علاوه بر اسپم، کاربران می توانند خشونت، موارد سوءاستفاده از بچه ها، هرزنگاری یا موارد دیگر را گزارش دهند. امکان گزارش همزمان پیام های متعدد هم افزوده شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52027

به "کپی برداری تلگرام از مهمترین قابلیت واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی برداری تلگرام از مهمترین قابلیت واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید