کیمیا علیزاده به فینال راه یافت، دو طلا در انتظار تکواندو ایران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن 62- کیلوگرم تیم بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف تاتیانا کازمینا از روسیه رفت و با فزونی 9 بر6 مقابل این رقیب، به دیدار نهایی صعود کرد. وی که با پیروزی مقابل فرناندا آگویره از شیلی، آشلی کرایولد از کانادا، ئی چینگ لی از چین تایپه و استتیچ از کرواسی به این مرحله رسیده بود، برای کسب مدال طلا به دیدار نماینده ساحل عاج می رود.

کیمیا علیزاده به فینال راه یافت، دو طلا در انتظار تکواندو ایران

پیش از علیزاده، میرهاشم حسینی در وزن 63- کیلوگرم مردان در مرحله نیمه نهایی محمدمحمداف از آذربایجا را 6 بر5 شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. حسینی که با کسب چهار پیروزی مقابل عمرحجامی از مراکش، لجاندرو چانگ از آمریکا، هاکان رسیر از ترکیه و جیا هسین هو از چین تایپه دست یافته بود برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده چین می رود.

برای تیم ملی کشورمان تا کنون آرمین هادی پور یک نشان نقره و مسعود حجی زواره هم یک نشان برنز کسب نموده اند. طیبه پارسا، زهرا پوراسماعیل، اکرم خدابنده، فرزان عاشورزاده، ناهید کیانی، ملکیا میرحسینی، سعید رجبی، سجاد مردانی، پوریا عرفانیان و ابوالفضل یعقوبی هم از دور رقابتها حذف شده اند.

پرونده این دوره از رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا عصر امروز آدینه نهم تیرماه در موجوی کره جنوبی بسته خواهد شد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16140

به "کیمیا علیزاده به فینال راه یافت، دو طلا در انتظار تکواندو ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیمیا علیزاده به فینال راه یافت، دو طلا در انتظار تکواندو ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید