کیون: مورینیو فیلم همه یا هیچ منچسترسیتی را ببیند، بولت: به جهان نشان می دهم مستعد چه چیزی هستم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدافع سابق تیم آرسنال به سرمربی پرتغالی منچستریونایتد توصیه دوستانه ای کرد.

کیون: مورینیو فیلم همه یا هیچ منچسترسیتی را ببیند، بولت: به جهان نشان می دهم مستعد چه چیزی هستم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت اکسپرس، مارتین کیون گفت: فکر می کنم مورینیو باید فیلم مستند منچست سیتی با عنوان همه یا هیچ را تماشا کند. این شاید غیرقابل باور باشد که بازیکنان ملی پوش منچسترسیتی با کوتاه کردن دوران استراحت پس از جام جهانی 2018 می خواستند زودتر به تمرینات تیم باشگاهی خود بازگردند. پپ گواردیولا اتمسفری را در تیمش ایجاد کرد که بازیکنان می خواهند با او کار نمایند. بازیکنانی که با گواردیولا و یورگن کلوپ کار می نمایند چنین احساس مشترکی دارند.

مدافع سابق آرسنال اضافه کرد: مورینیو در چلسی دوستی فوق العاده برای بازیکنان بود. ماتراتزی زمانی که اینتر را ترک می کرد سراپا اشک بود، البته از گذشته تا به حال خیلی چیزها تغییر نموده است. همان طور که پیش از این هم گفتم مورینیو باید یاد بگیرد عاشق بازیکنانش باشد.

خبر دیگر از فوتبال جهان اظهارنظر اوسین بولت، قهرمان هشت طلای دوومیدانی المپیک و بازیکن جدید تیم فوتبال باشگاه سنترال کوست مارینرس استرالیا است.

وی گفت: همواره فکر می کردم که همه چیز زیر دستانم خواهند بود. به جهان نشان می دهم که مستعد چه چیزی هستم. همه چیز واقعی است. سال گذشته گفته بودم که می خواهم فوتبال حرفه ای را بازی کنم و می دانم این کار شدنی است. پیش از نخستین تمرینم بسیار هیجان زده گردیده بودم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 171

به "کیون: مورینیو فیلم همه یا هیچ منچسترسیتی را ببیند، بولت: به جهان نشان می دهم مستعد چه چیزی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیون: مورینیو فیلم همه یا هیچ منچسترسیتی را ببیند، بولت: به جهان نشان می دهم مستعد چه چیزی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید