گارسیا: فقط زمانی استعفا می کنم که احساس کنم به درد رم نمی خورم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی جالوروسی تنها ناکامی این فصل خود را حذف تیمش از کوپا ایتالیا می داند و تأکید کرد تنها در صورتی که احساس کند کاری از دستش برای پیشرفت رم ساخته نیست، از سمت خود استعفا می دهد.

گارسیا: فقط زمانی استعفا می کنم که احساس کنم به درد رم نمی خورم

به گزارش خبرنگاران، رودی گارسیا در کنفرانس خبری پیش از بازی فرداشب (یکشنبه) تیمش برابر جنوا در هفته هفدهم سری A ایتالیا به خبرنگاران گفت: باید عطش، انگیزه و هدف مان را که کسب پیروزی است، ثابت کنیم. می دانیم که در سری A چیزی به اسم بازی آسان نداریم و اینکه جنوا هم مانند ما اوضاع دشواری دارد. با این حال تنها هدف ما این است که سه امتیاز را کسب کنیم. پیروزی تنها چیزی است که برای ما اهمیت دارد، به خصوص در برهه کنونی.

گارسیا در پاسخ به این سؤال که آیا این بازی آخرین بازی او روی نیمکت جالوروسی است، گفت: من به هیچ عنوان به این موضوع فکر نمی کنم، چون دغدغه های دیگری دارم. من قوانین فوتبال را می شناسم، هنوز انگیزه دارم، آسوده خاطرم و جنگنده. من به توانایی بازیکنانم ایمان دارم. درست است که ما در کوپا ایتالیا ناکام ماندیم و حذف شدیم و این نقطه سیاهی در عملکردمان در این فصل محسوب می گردد، اما من بعد از این بازی تصمیماتی اتخاذ و سعی کردم که یکسری شرایط به خصوص را تغییر دهم. باید دید در ماه ژانویه می توانیم راهکار های دیگری برای رفع کردن مسائل مان پیدا کنیم یا خیر، اما در حال حاضر باید تمام کاری را که از دست مان برمی آید، انجام دهیم. برای بردن ضروری است که شخصیت داشته باشیم.

سرمربی فرانسوی جالوروسی ادامه داد: ما از هشتم نوامبر نبرده ایم و این تنها دلیل مسائل فعلی ماست. تا پیش از آخرین پیروزی مان همه چیز بر وفق مراد بود و فکر می کنم تنها نکته منفی کارمان باخت و حذف توسط یک تیم دسته دومی بوده باشد وگرنه ما به هدف مان که رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود رسیده ایم که این یک پله پیشرفت نسبت به فصل گذشته محسوب می گردد. ما هنوز جزو تیم های بالانشین جدول رده بندی هستیم و من می خواهم به مردم یادآوری کنم که هنوز حتی نیمی از فصل هم سپری نشده است، در حالی که ما در نیم فصل دوم باید در خانه برابر اینتر، ناپولی و فیورنتینا بازی کنیم.

گارسیا در پاسخ به این پرسش که احساس نمی کند او مقصر ناکامی ها رم در فصل جاری بوده است، تأکید کرد: من مشکل رم هستم؟ این سؤال را باید از سایرین بپرسید. من فقط زمانی استعفا می کنم که احساس کنم برای بازیکنانم مفید نیستم. من هنوز انگیزه و روی اهدافی که داریم تمرکز دارم. ما برای حل مسائل فعلی مان راهکاری پیدا خواهیم کرد و اگر لازم باشد در ماه ژانویه بعضی چیزها را تغییر می دهیم، اما در حال حاضر جز اینکه فردا برابر جنوا می خواهیم با تمام توان مان برای کسب نتیجه کوشش کنیم، چیز دیگری نمی توانم بگویم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19519

به "گارسیا: فقط زمانی استعفا می کنم که احساس کنم به درد رم نمی خورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارسیا: فقط زمانی استعفا می کنم که احساس کنم به درد رم نمی خورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید