گاویو: تیم ایران بسیار قدرتمند و در حال پیشرفت است، بازی اسفندیار را دوست دارم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم والیبال جوانان برزیل گفت: من فکر می کنم ایتالیا بهترین تیم است اما تیم ایران هم بسیار قدرتمند است همه می توانند این را ببینند و این یک حقیقت است.

گاویو: تیم ایران بسیار قدرتمند و در حال پیشرفت است، بازی اسفندیار را دوست دارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جیووانی گاویو در مورد بازی تیم های والیبال جوانان ایران و برزیل در مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال جوانان دنیا گفت: بازی خیلی سختی مقابل ایران خواهیم داشت. تمام تیم ها سعی می نمایند بهترین عملکرد خودشان را نمایش بدهند و برنده شوند و ایران هم چنین شرایطی دارد. من فکر می کنم که بازی زیبایی خواهد بود. هر دو تیم می خواهند با قدرت خوبی بازی نمایند. این بازی یک چالش بزرگ برای ماست.

وی ادامه داد: ما کار سختی را آغاز نموده ایم و باید بهترین عملکرد خود را انجام دهیم. برخی اوقات ما برنده بودیم و گاهی اوقات نه ولی در نهایت ما توانایی تغییر داشتیم. مقابل روسیه بازی زیبایی انجام دادیم اما مشکل اینجاست که برخی اوقات احساس می کنم تیم من خوب بازی می نماید اما به یکباره تغییر رویه می دهد و بد بازی می نماید.

سرمربی تیم والیبال جوانان برزیل در مورد اینکه شانس کدام تیم ها برای صعود به فینال بیشتر است، توضیح داد: نمی دانم. این موضوع بستگی به این دارد که بازیکنان 4 تیمی که به نیمه نهایی رسیده اند به لحاظ ذهنی چه شرایطی دارند. به طور مثال تیم ایران واقعا تیم آماده ای است. البته ایتالیا هم خوب بازی می نماید.

وی در مورد شناختش از والیبال ایران، گفت: ایران کشور شگفت انگیزی است و والیبال ایران تماشاگران و هواداران زیادی دارد و این موضوع خیلی زیبا است.

گاویو در مورد اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در رقابت های جوانان دنیا دارد، گفت: من فکر می کنم ایتالیا بهترین تیم است اما تیم ایران هم بسیار قدرتمند است همه می توانند این را ببینند و این یک حقیقت است. هرسال شما(تیم ایران) بهتر بازی می کنید و معین است که در حال پیشرفت هستید.

گاویو در خاتمه درباره اینکه از کدام بازیکن تیم جوانان ایران شناخت دارد، اظهار داشت: من بازی بازیکن شماره 12 (امیرحسین اسفندیار) را دوست دارم. او خیلی خوب و مثبت بازی می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10453

به "گاویو: تیم ایران بسیار قدرتمند و در حال پیشرفت است، بازی اسفندیار را دوست دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاویو: تیم ایران بسیار قدرتمند و در حال پیشرفت است، بازی اسفندیار را دوست دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید