گوگل در انتخاب مقصد و اطلاعات لازم برای سفر، به شما یاری می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گوگل کوشش می نماید که دردسر برنامه ریزی سفر را به حداقل برساند. برای رسیدن به این هدف، امروز گوگل از ویژگی جدیدی به نام مقاصد on Google (مقاصد در گوگل) پرده برداری می نماید که برای یاری در تصمیم گیری انتخاب مقصد و زمان سفر، رزرو بلیط و هتل و فعالیت های مقصد طراحی شده است. با خبرنگاران همراه باشید.

گوگل در انتخاب مقصد و اطلاعات لازم برای سفر، به شما یاری می نماید

مقاصد on Google یک وب سایت نیست، بلکه یک قابلیت برای ابزار جستجوی گوگل است که هنگام جستجو برای گزینه ها و توصیه های سفر، به آن برمی خورید. اگر عبارت European Vacations (سفرهای اروپایی) را جستجو کنید، با جدولی از شهرهای بزرگ، هزینه های سفر به آن ها و برترین زمان سفر به آنجا روبه رو خواهید شد. اگر سفر به شهر یا کشور خاصی را جستجو کنید، گزینه اجرا شدن برنامه راهنمای سفر نو گوگل را خواهید دید. صرف نظر از نحوه ورود شما به این سیستم، این جستجوها شما را به ویژگی نو مقاصد گوگل خواهد برد که در آن می توانید اطلاعات بیشتری درباره مقصد و هزینه های سفر و اقامت آن جابه دست آورید.

بیشتر صفحات مقاصد دارای دو تب هستند. تب اول برای یاری به جستجو در مقصد با توضیحات، تصاویر و ویدیوهایی از سراسر وب طراحی شده است. جالب تر آن که این سرویس نو شامل برنامه های سفر نیز هست. یکی از سخت ترین قسمت های سفر معین زمان اقامت در هر شهر و بازدید از منطقه ها دیدنی است، به همین علت گوگل کوشش می نماید که با ترکیبی از راهنماها به این مشکل پاسخ دهد.

هنگام معرفی، این سیستم برنامه سفر به 201 شهر را دارد (که بیشترا بیش از یک برنامه برای یک مقصد است). به عنوان مثال، لندن برنامه های سه روزه برای سفر سه روزه و یک برنامه برای بازدید از جاذبه های ادبی دارد. اگر هنوز کاملا تصمیم نگرفته اید که در کدام شهرها توقف کنید، صفحه Destination هر کشور، چندین برنامه سفر ارائه می دهد که این برنامه ها بر اساس مکان هایی است که گوگل مپز به عنوان مقصد گردشگری تشخیص داده است. مدیر مهندسی سفر گوگل، رادیکا مالپانی می گوید که هدف کلی این سرویس نو دادن فرصت گردش به افردای است که از وجود بعضی مکان های گردشگری آگاه نیستند.

در تب دیگر صفحه مقاصد گوگل به شما امکان رزرو بلیط و هتل را می دهد. این امکان مفید است، اما تفاوت چندانی با جستجوی هتل و پرواز گوگل ندارد. تنها مزیت این سیستم، ترکیب دو سرویس برای ارائه یک قیمت واحد برای سفر است. متاسفانه همچنان باید هتل و پرواز را به صورت جداگانه و به وسیله وبسایت یک شرکت رزور کنید، بدین معنی که حتی اگر دوست دارید برنامه های سفر گوگل را روز به روز دنبال کنید، باید برای هر پرواز یا قطار و هتل جداگانه رزرو کنید.

منبع: کجارو / theverge.com
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 69447

به "گوگل در انتخاب مقصد و اطلاعات لازم برای سفر، به شما یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل در انتخاب مقصد و اطلاعات لازم برای سفر، به شما یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید