یونهاپ: کاخ سفید اجازه پوشش گسترده دیدار سران را نداد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پکن- خبرنگاران- خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی گزارش کرد که کاخ سفید به خبرنگاران اجازه پوشش گسترده دیدار دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در هانوی را نداده است.

یونهاپ: کاخ سفید اجازه پوشش گسترده دیدار سران را نداد

به گزارش خبرنگاران یونهاپ روز پنجشنبه گزارش کرد، کاخ سفید اعلام نموده است که به دلیل حساسیت بسیار بالای مساله در شام کاری و ضیافتی که دو طرف حضور داشتند فقط یک خبرنگار اجازه پوشش خبری پیدا نموده و بقیه خبرنگاران فقط توانسته اند عکس و تصویرهای کوتاه تهیه نمایند.

سارا ساندرز دبیر مطبوعاتی کاخ سفید ضمن اعلام این مطلب می گوید که ما البته تلاش های زیادی خواهیم کرد تا اطمینان حاصل گردد که خبرنگاران می توانند به اطلاعاتی دست یابند.

یونهاپ می نویسد که ترامپ روابط خوبی با رسانه ها ندارد و کاخ سفید در این زمینه همواره مسائلی داشته است و شاید به همین دلیل محدودیت هایی در نظر گرفته شده است تا مبادا سوالات از ترامپ بتدریج به رهبر کره شمالی برسد و مسائل بیشتر گردد.

گزارش ادامه می دهد که رهبر کره شمالی نیز حساسیت های زیادی نسبت به انتقادهای غرب از کشورش دارد و برای همین محدودیت ها برای خبرنگاران آمریکایی بیشتر شده است.

دونالد ترامپ رییس جمهویر آمریکا همچنین شب گذشته حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران درباره اینکه مایل به اعلام خاتمه دوران جنگ با کره شمالی است، نشد و گفت که باید دید چه می گردد.

در همین حال رو گذشته سران دو کشور در هتل قدیمی برجای مانده از استعمار فرانسه با یکدیگر دیدار کردند و رهبر کره شمالی از جسارت و تلاش ترامپ برای برگزاری دومین دیدار تقدیر کرد و گفت که برای رسیدن به نقطه خرسند نماینده در اجلاس سران باید صبوری کرد.

رییس جمهور آمریکا هم توافقات نشست اول در سنگاپور در سال گذشته میلادی را خوب دانست و ابراز امیدواری کرد که در ویتنام توافقاتی مشابه و حتی بهتر بدست بیاید و سپس روابط خود با رهبر کره شمالی را خاص توصیف کرد.

ترامپ گفت که امروز پنجشنبه دیدارهای سنگین تری با رهبر کره شمالی خواهد داشت و اضافه نمود که پس از آن با خبرنگاران مصاحبه خواهد نمود اما به مشارکت کیم در این مصاحبه اشاره نکرد.

آساق**231**1904**

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4903

به "یونهاپ: کاخ سفید اجازه پوشش گسترده دیدار سران را نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونهاپ: کاخ سفید اجازه پوشش گسترده دیدار سران را نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید