یونیورسیاد 2019 ایتالیا، صدیقی: امیدوارم توفیقات کاروان ادامه داشته باشد، حضور پررنگ دختران مورد توجه رئیس فیزو نهاده شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس سازمان امور دانشجویان عملکرد کاروان دانشجویان در سی امین دوره یونیورسیاد را مثبت ارزیابی کرد.

یونیورسیاد 2019 ایتالیا، صدیقی: امیدوارم توفیقات کاروان ادامه داشته باشد، حضور پررنگ دختران مورد توجه رئیس فیزو نهاده شد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ایتالیا، دکتر مجتبی صدیقی در مورد عملکرد کاروان ایران در سی امین دوره یونیورسیاد گفت: کاروان دانشجویان ما در مجموع عملکرد خوبی داشته است. در تکواندو تا اینجای کار از سه نماینده ما دو نفر مدال طلا گرفتند. سه وزن دیگر باقی مانده و امیدواریم توفیقات ادامه داشته باشد. بچه های تیراندازی هم کوشش خوبی داشتند و در مجموع موفقیت های کسب شده تا اینجای کار قابل قبول است.

وی اضافه نمود: روز گذشته جلسه ای با اولگ ماتیستین، رئیس فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی داشتیم. وی از عملکرد دانشجویان ایران ابراز رضایت کرد و معتقد بود سطح مسابقات با حضور بچه های ایرانی بالا رفته است.

معاون وزیر علوم با اشاره به سطح بالای مسابقات گفت: با توجه به اینکه این مسابقات در سال قبل از المپیک برگزار می گردد، همه تیم ها با حداکثر توان خود شرکت کردند و سطح مسابقات بالا است. امیدوارم روند موفقیت بچه ها در چند روز آینده ادامه داشته باشد و با توشه بهتری برای دور بعد آماده شویم.

وی گفت: حضور بچه های ما در این دوره از مسابقات حامل پیغام های بسیاری است. علیرغم همه مسائل تیم در حد قابل قبول اعزام و پشتیبانی شده و این پیغام مهمی است در عین حال بچه ها فرهنگ خود را به سایر دانشجویان منتقل می نمایند.

صدیقی با اشاره به نقش پررنگ دختران در کاروان دانشجویان توضیح داد: ما کوشش می کنیم دختران از امکانات برابری برخوردار باشند و واقعیت فرهنگ و اصول خود را به نمایش بگذاریم که این امر مورد توجه رئیس فیزو نیز قرار گرفته بود.

وی در خاتمه یادآور شد: به همه تیم ها قبل از مسابقات گفتم ابتدا کوشش کنید، خداوند خودش یاری می نماید در کنار آن اخلاق ایرانی و دانشجویی خود را نیز به نمایش بگذارید چون کنار مدال آوری حضور منظم بچه ها نیز اهمیت دارد .

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9757

به "یونیورسیاد 2019 ایتالیا، صدیقی: امیدوارم توفیقات کاروان ادامه داشته باشد، حضور پررنگ دختران مورد توجه رئیس فیزو نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیورسیاد 2019 ایتالیا، صدیقی: امیدوارم توفیقات کاروان ادامه داشته باشد، حضور پررنگ دختران مورد توجه رئیس فیزو نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید