یکهزار واحد مسکونی بافت فرسوده دوگنبدان نوسازی شده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، عبدالرحیم رحیمی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: در راستای احیای بافت فرسوده در گچساران، تخریب مسکن در محله های دارای بافت فرسوده به صورت رایگان انجام می گردد.

یکهزار واحد مسکونی بافت فرسوده دوگنبدان نوسازی شده است

رحیمی توضیح داد: همچنین از دیگر خدمات ارائه شده برای احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان جمع آوری انشعابهای آب و برق و گاز و صدور پروانه های ساختمانی و ضمانت زنجیره ای است.

وی اضافه نمود: روستای آبگرمو، محله های باغ فردوس وکوی کارگری شرکت نفت نیز برای الحاق به بافت فرسوده پیشنهاد شده و این محلات در صورت تصویب در کارگروههای استانی و شهرستانی از مزایای تسهیلات بازسازی بهره مند می شوند.

فرماندار گچساران برخوردار شدن از آموزشهای فنی و حرفه ای و راه اندازی بازارچه صنایع دستی را از جمله اقداماتی عنوان نمود که در بافتهای فرسوده اجرایی می گردد.

وی اضافه نمود: توسعه فضای سبز و توسعه زیرساختهای شهری مانند ساماندهی کانالها، جدول گذاری، پیاده روسازی و ایجاد مجتمعهای فرهنگی از جمله اقداماتی است که با مشارکت دستگاههای اجرایی در بافت های فرسوده اجرا می گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3597

به "یکهزار واحد مسکونی بافت فرسوده دوگنبدان نوسازی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکهزار واحد مسکونی بافت فرسوده دوگنبدان نوسازی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید