یک میلیون یورو جایزه تلویزیونی ، وکیل پیگیر آلمانی میلیونر شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، 15 سال کوشش یک وکیل آلمانی برای برنده شدن در یک برنامه تلویزیون نتیجه داد و او در 35 سالگی با یک میلیون یورو جایزه به خانه رفت.

یک میلیون یورو جایزه تلویزیونی ، وکیل پیگیر آلمانی میلیونر شد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، یان اشترو که بارها برای رقابت کردن در برنامه تلویزیونی چه کسی می خواهد میلیونر گردد؟ کوشش نموده و ناکام مانده بود، 15 سال اخیر را به تمرین کردن در شرایط مشابه این برنامه اختصاص داد. او در انباری خانه اش در هامبورگ یک استودیو واقعی ساخت و حتی از جلوه های ویژه صوتی و تصویری برنامه هم بهره برد تا خود را در موقعیتی همسان با میلیونر شو قرار دهد.

اشترو انتها به پاس سال ها وفاداری به برنامه در جشن ویژه 20 سالگی چه کسی می خواهد میلیونر گردد؟ به استودیو دعوت شد و آنجا اعتراف کرد که هیچ کدام از 1407 قسمت برنامه را از دست نداده است. او در مصاحبه با روزنامه بیلد آلمان از کوشش های 16 ساله خود برای تمرین کردن در شرایط مشابه میلیونر شو گفت و اینکه وقتی روبه روی مجری برنامه نشسته، بزرگ ترین ترس و دغدغه اش قطع شدن ناگهانی برق بوده است!

چه کسی می خواهد میلیونر گردد؟ نسخه آلمانی یک برنامه بسیار محبوب بریتانیایی و جزو پربیننده ترین برنامه های تلویزیون آلمان است که هر هفته دو بار پخش می گردد. اشترو پس از پاسخ دادن به سئوال 500 یورویی چنان در خود احساس اعتماد به نفس کرد که تا خاتمه پیش رفت و جایزه یک میلیون یورویی را برد. سال ها تمرین کردن در استودیو خانگی و پشتیبانی دوستان و آشنایان مهم ترین دلایل موفقیت این وکیل آلمانی بوده است.

اشترو با وجود واریز شدن یک میلیون یورو به حسابش، قصد ندارد کار وکالت را کنار بگذارد. خریدن یک دست لباس تازه، رفتن به سفر تفریحی در استرالیا، اهدای مقداری پول به خیریه مراقبت از نوعی پرنده شبیه پرستو و البته بازسازی اساسی استودیو خانگی نقشه هایی است که وکیل 35 ساله برای حساب پرپول خود کشیده است.

نسخه اصلی چه کسی می خواهد میلیونر گردد؟ در بریتانیا از 1998 تا 2014 ادامه داشت و امروز در بیش از 50 کشور پخش می گردد. نسخه آلمانی این برنامه با 20 سال پرسابقه ترین در جهان به شمار می رود و برنامه دوشنبه شب آن حدود شش میلیون بیننده داشت که تقریبا 23 درصد آمار مخاطبان تلویزیون می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12831

به "یک میلیون یورو جایزه تلویزیونی ، وکیل پیگیر آلمانی میلیونر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیون یورو جایزه تلویزیونی ، وکیل پیگیر آلمانی میلیونر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید