یک نقره، سه مدال و یک مفقودی بوکس در بوداپست!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مسلم مقصودی نماینده وزن 64 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان به مدال نقره تورنمنت مجارستان دست یافت.

یک نقره، سه مدال و یک مفقودی بوکس در بوداپست!

تورنمنت بین المللی بوکس مجارستان که از صبح روز چهارشنبه شروع شده بود با کسب سه مدال و یک مفقودی برای تیم ملی بوکس ایران پایان یافت. تیم ملی بوکس با ترکیب امید احمدی صفا در وزن 52 کیلوگرم، رضا سلیمانی فر در وزن 56کیلوگرم، اشکان رضایی در وزن 60کیلوگرم، مسلم مقصودی در وزن 64 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن 69 کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم، مبین کهرازه در وزن 81 کیلوگرم، طوفان شریفی در وزن 91 کیلوگرم، ایمان رمضان پور در وزن مثبت 91 کیلوگرم به این رقابت ها اعزام شده بود.

مسلم مقصودی نماینده وزن 64 کیلوگرم تیم ملی کشورمان ابتدا نماینده مجارستان را شکست داد و در دومین مبارزه خود با شکست حریف کرواسی به فینال مسابقات راه یافت. مقصودی در فینال به مصاف حریف لهستانی رفت و با شکست مقابل این بوکسور به مدال نقره بسنده کرد.

همچنین شاهین موسوی نماینده وزن منهای 75کیلوگرم کشورمان و امید احمدی صفا نماینده وزن 52کیلوگرم کشورمان با شکست حریفان خود به مدال برنز این دوره از رقابت ها دست یافتند.

رضا سلیمانی در وزن 56 کیلوگرم به دلیل مصدومیت از ناحیه ابرو در طول مبارزات با تصمیم داوران اجازه به مبارزه کردن پیدا نکرد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

اشکان رضایی، سجاد کاظم زاده و طوفان شریفی نیز مقابل حریفان خود شکست خوردند و از گردونه رقابت ها کنار رفتند. ایمان رمضان پور نیز به دلیل پارگی ابرو با تصمیم داوران اجازه مبارزه کردن را پیدا نکرد. مبین کهرازه نیز در مجارستان مفقود شد!

*کسی از کهرازه خبر ندارد!

مبین کهرازه بوکسور وزن 81 کیلوگرم ایران که برای حضور در تورنمنت بین المللی مجارستان به بوداپست اعزام شده بود، در بدو ورود کاروان ایران به مجارستان ناگهان از تیم جدا و مفقود شد و دیگر کسی از او خبر ندارد. مبین کهرازه که این روزها کسی از او خبر ندارد آخرین ورزشکاری نیست که تصمیم به مهاجرت گرفته. در این باره حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که گویا شنیده شده یک از بوکسورهای تیم ملی در سفر به مجارستان از تیم ملی جدا شده و کسی از او خبر ندارد، گفت: متاسفم بابت چنین موضوعی. مبین کهرازه در سفر تیم ملی بوکس به تورنمنت بین المللی مجارستان از تیم ملی جدا شده و تا این لحظه کسی از او هیچ اطلاعی ندارد. وی در ادامه صحبت های خود گفت: ما به وسیله خانواده او در تلاشیم تا شاید آنها از کهرازه خبری داشته باشند و بتوانیم از این طریق از شرایط او آگاه شویم. هیچ کسی نمی داند او در حین سفر به کدام کشور رفته است. خانواده او هم نگران است و آنها نیز از این موضوع بی اطلاع هستند. به هر حال آنها جوان هستند و فریب می خورند. قطعا یک سال بعد مثل ورزشکارانی که در رشته های مختلف رفتاه اند پشیمان می شوند. ما تمام تلاشمان را می کنیم که از او باخبر شویم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4440

به "یک نقره، سه مدال و یک مفقودی بوکس در بوداپست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نقره، سه مدال و یک مفقودی بوکس در بوداپست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید