10 تالاب باور نکردنی در جهان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دریاچه‌های Pristine در سرتاسر دنیا بهترین نقطه برای حمام کردن و لذت بردن از فعالیت‌های آبی را فراهم می‌کنند . علاوه بر این ، آن‌ها در محیط طبیعی unspoiled قرار دارند که راه رفتن نشاط انگیزی را فراهم می‌کنند . بعضی از تالاب‌ها مثل رودخانه خونین در کلمبیا می‌توانند خطرناک باشند . این لیست هیجان‌انگیز از ده beauties را بررسی کنید .

10 تالاب باور نکردنی در جهان

10. لاگونا Colorada ، بولیوی
دریاچه نمک سطحی در جنوب غربی بولیوی و در مرز شیلی قرار دارد . آن در زیبا و Andean Andean Andean ( Reserve Fauna) یافت می‌شود که با مناظر شگفت‌انگیز ، جانوران ، گیاهان و جاذبه توریستی در کشور جذب می‌شود .
چرا به آنجا بروی ؟
لاگونا Colorada دسترسی به آن آسان است . این منطقه با روستاهای کوچک احاطه شده‌است که در آنجا می‌توانید شب را در آنجا بگذرانید . این نقطه می‌تواند به عنوان بخشی از سفر آند بازدید شود . مکان مشهور دیگر - مسطح نمک دی Uyuni هنوز خیلی دور نیست .
9. Giola ، Thassos ، یونان
یک منبع آب منحصر به فرد که در نزدیکی روستای of واقع شده‌است ، تجربه شنا خوبی دارد . دریای اژه را با آب پوشانده است که بسیار گرم‌تر از دریا می‌شود . در واقع یکی از محبوب‌ترین سایت‌های حمام در اینجا است !
چرا به آنجا بروی ؟
نه تنها یک استخر طبیعی منحصر به فرد است ، اما آب بسیار گرم‌تر از آب دریا و لذت بیشتری برای شنا کردن است .
8. Oludeniz ، Fethiye ، ترکیه
یک مقصد تعطیلات زیبا در جنوب ترکیه واقعا ً تعطیلات فراموش‌نشدنی را فراهم می‌کند . انتظار فراوانی دریاچه‌های آبی خیره‌کننده ، احاطه شدن با قله‌های کوهستانی - بلندترین قله کوه Babadag که 2000 متر ارتفاع دارد ، مناظر وسیعی از مناظر اطراف را فراهم می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
ترکیه مقصد بسیار خوبی برای تعطیلات است ، با سواحل دست‌نخورده ، resorts تفریحی و افراد محلی مهمان‌نواز .
7. Lagoon آبی ، Grindavik ، ایسلند
آب‌گرم Geothermal فقط 40 دقیقه دورتر از ریکیاویک پایتخت ، نقطه در این جزیره است که مملو از مناظر شگفت‌انگیز و شگفتی‌های طبیعی است . با این حال ، استفاده از چشمه‌های آب‌گرم طبیعی ، جذاب‌ترین جاذبه است . دمای آب به 37 - 39 درجه سانتیگراد ( 102 - 102 درجه فارنهایت ) می‌رسد . غنی از سیلسیم ، گوگرد و مواد معدنی دیگر ، آب واقعا ً برای سلامتی و پوست شما مفید است .
چرا به آنجا بروی ؟
مرکز آب‌گرم همچنین میهمانان خود را با خدمات مختلف ارائه می‌کند : ماساژ ، درمان ، محصولات ساخته‌شده از آب آبی آبی . مهمان ‌ها می‌توانند به رستوران ، بار و کافه بین جلسات لذت بردن از آب‌گرم بروند .
6. پارک ملی Maranhenses Maranhenses ، Maranhao ، برزیل
این عجایب طبیعی بازدیدکنندگان را از ماه ژوئیه تا سپتامبر جذب می‌کنند . با این حال ، یک منظره شنی یک صحرا نیست . اما به طور حتم یکی از آن‌ها به نظر می‌رسد که تالاب‌ها به یکتایی پارک تبدیل شده‌اند . اب شفاف ، گرم و کامل برای شنا است .
چرا به آنجا بروی ؟
این یک شگفتی طبیعی واقعی است که ارزش دیدن را دارد .
5. Lagoon ونیزی
این شهر اساسا ً شهر ونیز است که در آب واقع شده‌است . مسیر اصلی ترافیک در شهر آبراه بزرگ است که در سراسر قلب ونیز گسترده شده‌است . بررسی و بررسی آن و دیگر کانال‌های کوچک‌تر به وسیله ونیز جالب است . علاوه بر این ، آب مهم‌ترین قسمت اینجا را بازی می‌کند : به رستوران‌ها نیز بروید و غذاهای تهیه‌شده از ماهی تازه را امتحان کنید که در تالاب گیر افتاده‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
ونیز - جواهرات ایتالیا - یکی از آن شهرهایی است که باید حداقل یک‌بار در زندگی خود از آن بازدید کنید .
4. تفریحگاه Four بورا ، گروه Leeward ، Polynesia فرانسوی
بورا بورا در واقع بهترین جزیره جهان است . تفریحگاه چهار فصل لوکس معروف به the است که درست در مرداب ساخته شده‌اند همراه با آب صاف بلور و آب و هوای گرم و امضای این گروه Leeward . تالاب فیروزه‌ای خود را برای شنا و شنا کردن تمام روز وسوسه می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این یکی از معروف‌ترین ویلاهای villas در جهان است . مهمانان می‌توانند تمام نیاز خود را برای یک تعطیلات کامل در این اقامتگاه با کیفیت جهان پیدا کنند : SPA و مراکز تناسب اندام ، دادگاه تنیس ، اتاق‌ها برای رویداده‌ای ، استخر بی‌نهایت .
3. Tetiaroa ،
پولینزی فرانسه
بازیگر مشهور "مارلون براندو " در جزیره atoll پیدا کرد و آن را به صورت شخصی در آورد . جزایر atoll pristine هستند که تا کنون دیده‌ایم . آقای Brando و مالکان بعد همیشه بسیار هوشیار بودند و آن را به عنوان حق خود برای حفظ محیط‌زیست طبیعی به دست می‌آوردند . این جایگاه مقدس در سال گذشته افتتاح شد و با افتخار از  selective استقبال نمود .
چرا به آنجا بروی ؟
خدمات معصومیت و سبک ، ویلاهای مجللی و آرامش نهایی . دو رستوران با ترکیبی از غذاهای Polynesian و فرانسوی سرو کار دارند . این واقعا ً بهشت روی زمین است .
جزیره لرد هاو ، استرالیا
اگرچه خیلی زیباست ، اما جزیره دور افتاده همیشه برای همه باز نیست . تنها 400 بازدید کننده مجاز هستند که در آن جا حضور داشته باشند . به همین دلیل ، زیبایی طبیعی جزیره لرد هاو به خوبی حفظ شده‌است . این کوه دارای حیوانات استثنایی و نادر ، قله‌های آتش فشانی ، جنگل‌های بارانی و البته یک رگه مرجان است که می‌تواند از مرداب آب شفاف و شفاف مشاهده شود

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 130

به "10 تالاب باور نکردنی در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تالاب باور نکردنی در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید