4 هزار و 300 شعبه اخذ رای در تهران پیش بینی شده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرماندار تهران با اشاره به حضور هیئت نظارت و ایجاد وحدت رویه و رفع مسائل توسط آنها گفت: 4 هزار و 300 شعبه اخذ رای در تهران پیش بینی شده است.

4 هزار و 300 شعبه اخذ رای در تهران پیش بینی شده است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، عیسی فرهادی صبح چهارشنبه در جلسه افتتاحیه ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس انتخابات اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران برگزار گشت با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: اولویت اول همه ما باید انتخابات باشد و استانداری حمایت کند تا به بهترین وجه برگزار شود.

وی افزود: پارکینیگ فرمانداری جهت ثبت نام داوطبین تجهیز شده است و با حضور کننده دستگاه ها ثبت نام انجام و مدارک بررسی می شود البته امروز سوله ورزشی بزرگی در مصلی بازدید می شود که دو هفته در اختیار ما قرار می گیرد که به سایت اصلی تبدیل می شود که اگر انجام شود ثبت نام روان و راحت خواهد بود.

فرماندار تهران سپس بیان کرد: 45 نفر از افراد ماهر آموزش لازم دیدند تا فرایند ثبت نام را انجام دهند ضمن اینکه 50 نفر از ادارت نیز جهت ثبت نام حضور پیدا می کنند.

فرهادی با بیان اینکه 4 حوزه انتخابیه دیگر اقلیت های دینی را هم داریم گفت: برای استان های یزد، همدان، گیلان و کرمانشاه در بحث اقلیت های دینی 4 هیئت اجرایی در نظر می گیریم و هیئت انتخابیه خبرگان هم تشکیل می شود.

وی به حضور کننده هیئت نظارت در تمام امور مربوط به انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور هیئت نظارت در تمام امور سبب وحدت رویه و رفع مسائل می شود به علاوه پیش بینی 4300 شعبه اخذ رای شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17586

به "4 هزار و 300 شعبه اخذ رای در تهران پیش بینی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 هزار و 300 شعبه اخذ رای در تهران پیش بینی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید