6 تکواندوکار به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بعد از نزدیک به 12 روز استراحت ملی پوشان، از دوشنبه هفته جاری در خانه تکواندو شروع می گردد. از سوی فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی و عرفان ناظمی به اردو دعوت شده اند.

6 تکواندوکار به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت شدند

نفرات دعوت شده در جهت حضور در بازی های المپیک و همچنین رقابتهای تیمی این بازی ها هستند که از صبح دوشنبه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی شروع خواهند کرد.

در مورد اردوی تیم ملی بانوان که قرار است برای کسب دو سهمیه المپیک در رقابتهای انتخابی قاره ای شرکت نمایند، بعد از چند مرحله تأخیر پایان تمریناتی که در چند نوبت بدون هماهنگی فدراسیون و با دعوت سرمربی تیم ملی در یکی از سالن های کرج برگزار شده بود، این بار به صورت رسمی و در خانه تکواندو شروع می گردد.

مهلا مؤمن زاده و غزل سلطانی در وزن اول المپیکی (49- کیلوگرم) و ناهید کیانی و یلدا ولی نژاد در وزن دوم المپیکی (57- کیلوگرم) نیز در گروه زنان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

بر اساس تصمیم فدراسیون تکواندو قرار است قبل از حضور در اردو از ملی پوشان تست PCR گرفته شده و در صورت نبود مشکل، اردو شروع می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43017

به "6 تکواندوکار به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 تکواندوکار به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید