7 مورد از محبوب ترین بازی ها که در سال 2020 نباید از آن ها غافل شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در این مقاله شما را با هفت بازی جدید که یا از اوایل سال 2020 تا الان منتشر شده اند یا در نوبت انتظار هستند، آشنا خواهیم کرد.

7 مورد از محبوب ترین بازی ها که در سال 2020 نباید از آن ها غافل شد

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران سال 2020 با اتفاقات زیادی همراه شده که شبیه محیط بازی های ویدئویی است؛ با این تفاوت که تعیین نیست تا کی افراد باید داخل خانه بمانند و اخبار این اتفاقات عجیب را دنبال کنند. اگر جزو دوستداران بازی های ویدئویی هستید، احتمالا دوست دارید از جدیدترین بازی ها و نسخه های تازه بازی های قدیمی باخبر شوید. در این مقاله شما را با هفت بازی جدید که یا از اوایل سال 2020 تا الان منتشر شده اند یا در نوبت انتظار هستند، آشنا خواهیم کرد. امیدواریم این بازی ها بتوانند شما را سرگرم کنند و کمی از تلخی اوقات تان را در این روزهای عجیب از بین ببرند.

  1. Resident Evil 3 remake

نسخه های مختلف رزیدنت اویل Resident Evil مدت هاست که عنوان یکی از بهترین بازی های ژانر وحشت را به خودشان اختصاص داده اند و جدیدترین نسخه آن یعنی Resident evil 3 remake در سال 2020 هم وارد بازار شده است. این نسخه جدید همچنان همان حال و هوای نجات از دست زامبی ها را دارد؛ اما با شرایط و امکانات جدیدی که توانسته نظر منتقدین و گیمرها را به خودش جلب کند. اگر از محیط فیلم های آخرالزمانی و زامبی گونه خوشتان می آید و دوست دارید هیجان نجات یافتن از دست این موجودات را تجربه کنید، این بازی برای شما مناسب خواهد بود.

  1. Empire of sin

امپراتوری گناه یا Empire of sin یک بازی مافیایی و استراتژیک است که می تواند چالش های زیادی برای گیمرهای علاقمند به این حوزه به همراه داشته باشد. بازیکن در این بازی نقش یکی از چندین رئیس اصلی را بر عهده می گیرد و از آن پس می تواند فعالیت های افراد زیر مجموعه اش را برای دفاع از امپراتوری خودش و کنار زدن دشمنان و جذب اعضای جدید در دست خواهد گرفت. بازی های استراتژیک معمولا به دقت، ذکاوت و تمرکز بیشتری نیاز دارند. به همین دلیل هم طرفداران خاص خودشان را دارند. اگر ویژگی های بالا را در خودتان می بینید یا دوست دارید خودتان را به چالش بکشید، از این بازی غافل نشوید.

  1. Half-Life: Alyx

این بازی یکی از بازی های واقعیت مجازی یا VR (Virtual Reality) است که با دوربین واقعیت مجازی قابلیت بازی کردن دارد. این بازی تک نفره است و کسانی که به بازی های مربوط به تیراندازی علاقه دارند، می توانند خودشان را در جایگاه اول شخص ببینند که قادر به انجام تیر اندازی است. در این بازی امکان تازه ای به نام دستکش جاذبه یا Gravity Gloves وجود دارد که بعد از نسخه دوم بازی با امکان Gravity Gun امکانات تازه ای به بازیکن خواهد داد. این بازی همچنان شامل المان های قدیمی تری مثل نبرد، اکتشافات و وحشت و فرار است که می تواند مخاطبان زیادی را به خودش جذب کند.

  1. Call of duty: black ops 5

مجموعه بازی های Call of Duty کاربران بسیار زیادی در دنیا دارد؛ به همین دلیل عجیب نیست که تعداد چشم انتظارهای نسخه پنجم این بازی که وعده انتشار آن در سال جدید میلادی وجود دارد، روز به روز بیشتر شود. این بازی یک بازی اول شخص تیر انداز است که از سال 2003 وارد بازار شد و بازی کامپیوتری call of duty WWII از جمله نسخه های محبوب این بازی به شمار می رود. ست بازی روی فضای جنگ دنیای دوم تمرکز داشت؛ اما به مرور زمان این فضا وارد فضاهای جدید شد و حتی به فضاهای خارج از زمین هم اختصاص داده شد. آخرین نسخه این بازی Modern Warfare نام داشت که اکتبر 2019 وارد دنیای گیمرها شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. حالا باید منتظر بود و دید سری جدید در چه دنیایی را به روی بازیکن ها باز می کند.

  1. Watch dogs: Legion

افرادی که به شرکت های سازنده بهترین بازی های ویدئویی دقت می کنند، Ubisoft را به خوبی می شناسند، در این مطلب می توان بیشتر با این کمپانی و بازی های آن آشنا شد. بازی Watch dogs ساخته این کمپانی است و یکی دیگر از بازی های سال 2020. این بازی یک بازی action-adventure یا ماجراجویانه/ اکشن است. در بازی های واچ داگ شما به عنوان بازیکن باید تعدادی هکر را دور هم جمع کنید تا بتوانید حکومت مستبدی که بر شهر لندن حکمرانی می کند را از بین ببرید. شخصیت بازی شما سوم شخص است. این بازی را می توانید با چندین نفر هم انجام دهید و از آن لذت ببرید.

  1. Death stranding

یکی از بازی هایی که قرار است در بازار رقابت امسال قرار بگیرد بازی Death Stranding است. این بازی از زاویه دوربینی روی شانه سوم شخص اتفاق می افتد و نویسنده های آن ژاپنی هستند. این بازی اولین بار در سال 2015 منتشر شد و امسال قرار است نسخه جدیدی از آن به دست کاربران برسد. Death Stranding در محیط آمریکا اتفاق می افتد و مربوط به دوره ای می شود که موجودات عجیبی که بین زندگی و مرگ سرگردان هستند، روی زمین زندگی می کنند. شخصیتی که بازیکنان با آن بازی می کنند، Porter Bridges نام دارد که در حقیقت شخصیت Norman Reedus است، یک مدل، بازیگر، صدا پیشه و مجری واقعی آمریکایی. اگر به فضاهای آخر الزمانی علاقه دارید و هیجان های فانتزی را می پسندید، این بازی نظر شما را جلب خواهد کرد.

  1. Cyberpunk 2077

این بازی قرار است در سپتامبر 2020 برای تمام پلت فرم ها منتشر شود، اما بعضی ها این تاریخ را 16 آپریل، اواخر فروردین، دانسته اند و از این جهت این بازی ترند است. سایبرپانک 2077 در شش منطقه مجزا در جایی به نام شهر شب یاNight City اتفاق می افتد. شخصیت های بازی اول شخص هستند و به مهارت هایی مثل هک کردن، استفاده از اسلحه و توانایی نبرد نیاز دارند. این بازی قرار است برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، استادیا و ایکس باکس وان آماده ارائه شود.

چطور بازی مناسب خودمان را انتخاب کنیم؟

قبل از انتخاب بازی کافی است نگاهی به بازی هایی که تا الان از انجام آن ها لذت برده اید بیندازید. اگر هم به تازگی به جمع بازیکن ها پیوسته اید، می توانید با توجه به کنسول بازی تان سراغ بازی ps4 (بازی پلی استیشن) بروید یا اگر ایکس باکس وان دارید، سراغ خرید بازی ایکس باکس (بازی xbox) بروید. کسانی که کامپیوتر دارند هم می توانند خرید بازی کامپیوتری را در فهرستشان قرار دهند، برای خرید هر یک از این نوع بازی ها (ps4، ایکس باکس یا کامپیوتری) می توانید سری به فروشگاه دیجی کالا بزنید. مسئله قیمت تنها یکی از مسائلی است که می تواند روی انتخاب شما تاثیر بگذارد؛ بنابراین سعی کنید بازی ای را انتخاب کنید که انجام آن احساس بهتری به شما می دهد. دقت داشته باشید که بعضی بازی ها برای تمامی پلتفرم ها قابلیت اجرا دارند و بعضی بازی ها انحصاری دستگاه شما. بنابراین با توجه به این نکات می توانید دست به انتخاب بازی مناسبتان بزنید.

4127

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28661

به "7 مورد از محبوب ترین بازی ها که در سال 2020 نباید از آن ها غافل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مورد از محبوب ترین بازی ها که در سال 2020 نباید از آن ها غافل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید