آخرین شرایط حسین نوری در بیمارستان مسیح دانشوری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ملی پوش فرنگی کار بعد از انتقال از بیمارستان آتیه به مسیح دانشوری و دریافت داروی کمیاب، همچنان برای بهبود به دعای خیر مردم احتیاج دارد.

آخرین شرایط حسین نوری در بیمارستان مسیح دانشوری

به گزارش خبرنگاران، حسین نوری که چند روزی است به بیماری کرونا مبتلا و در بیمارستان آتیه تهران بستری شده بود، با کوشش و پیگیری فدراسیون کشتی به بیمارستان مسیح دانشوری انتقال یافت و داروی کمیاب و گران قیمتی که برای جلوگیری از پیشرفت بیماری لازم بود نیز در اختیارش نهاده شد، اما با این وجود همچنان شرایط مساعدی ندارد.

بعد از انتقالش به بیمارستان مسیح دانشوری معین شد که شرایط ریه او کاملا سفید است و به صورت کامل ریه اش درگیر کرونا شده است.

شرایط نوری به شکلی حاد بود که انتقالش از بیمارستان آتیه به مسیح دانشوری خطرناک عنوان شده بود که درنهایت با پیگیری فدراسیون کشتی، آمبولانس ویژه با هماهنگی های لازم در بیمارستان مسیح دانشوری در اختیار این قهرمان کشتی فرنگی نهاده شد.

یکی از عواملی که شرایط حسین نوری را وخیم تر نموده، انجام تمرین سنگین بعد از ابتلا به کرونا بوده است. او خیلی دیرهنگام متوجه بیماری خود شده و همچنان تمریناتش را ادامه داده است.

وی امروز نیز داروی جدیدی را دریافت نموده و باید دعا کرد که با توجه به بنیه بدنی اش، بتواند این بیماری را پشت سر بگذارد.

خبرنگاران برای این قهرمان بااخلاق کشتی فرنگی کشور آرزوی سلامت دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 35722

به "آخرین شرایط حسین نوری در بیمارستان مسیح دانشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط حسین نوری در بیمارستان مسیح دانشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید