آرزو لی لی گلستان برای سال 98

به گزارش مجله یک کامپیوتر، لی لی گلستان مهمترین رویداد حوزه هنرهای تجسمی را در سالی که گذشت، حضور گالری ها در جشنواره تجسمی فجر می داند و آرزو می نماید که در سال جدید مردم بیشتر از گالری ها دیدن نمایند.

آرزو لی لی گلستان برای سال 98

مدیر گالری گلستان در گفت وگویی با خبرنگاران درباره مهمترین اتفاقی که سال 97 در در حوزه گالری ها افتاد، می گوید: حضور گالری ها برای اولین بار در جشنواره تجسمی فجر مهمترین رویداد سال 97 بود. گالری ها پیش از این هیچ وقت در جشنواره تجسمی شرکت نکرده بودند و سال جاری برای اولین بار حضور پیدا کردند که نتایج بسیار خوبی هم داشت.

او حضور پیشکسوتان و توجه به اقتصاد هنر را از مهمترین پیامدهای حضور گالری ها در جشنواره تجسمی عنوان می نماید و می گوید: گالری ها در جشنواره سال جاری فروش خوبی داشتند و مردم هم به خوبی از این بخش دیدن کردند. همچنین شرکت گالری های شهرستان ها اتفاق بسیاری خوب دیگری در این بخش بود که نتایج مثبتی داشت. ما گالری داران که پیش از این رابطه چندان نزدیکی با هم نداشتیم، سال جاری تقریباً دو هفته در کنار هم زندگی کردیم.

این گالری دار ادامه می دهد: همچنین حضور گالری ها در جشنواره با راه اندازی انجمن صنفی نگارخانه داران بعد از 21 سال کوشش، مصادف شد. من و دوستانم 21 سال کوشش کردیم این اتفاق بیفتد که مدام جلوی راه ما سد ایجاد می کردند؛ اما سال جاری این رخ داد و با حضور گالری ها در جشنواره تجسمی فجر نیز مصادف شد. من هر دوی این اتفاقات را در حوزه هنرهای تجسمی به فال نیک گرفتم.

گلستان درباره آرزوی خود برای سال 98 در حوزه هنرهای تجسمی، می گوید: گالری ها احتیاج به دیده شدن دارند. مردم الان یاد گرفته اند که از گالری ها دیدن و خرید نمایند، ولی فکر می کنم احتیاج داریم بیشتر دیده بشویم و امیدوارم با پیگیری ها، برگزاری نمایشگاه های خوب و ادامه حضور گالری ها در جشنواره فجر مردم به دیدن نمایشگاه های هنری بیشتر علاقه مند بشوند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5397

به "آرزو لی لی گلستان برای سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزو لی لی گلستان برای سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید