آزادکاران مدعی هیچ تفاوتی با هم ندارند، یک هدف را دنبال می کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ابراهیم مهربان در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی به خبرنگاران گفت: طبق نظر کادر فنی قرار شد رقابتهای انتخابی تیم ملی در 5 وزن در روز 7 تیرماه برگزار گردد که اسامی نفرات واجد شرایط اعلام شده و این نفرات مشغول تمرینات آماده سازی هستند. البته این نفرات با هماهنگی کادر فنی می توانستند با حضور در اردو تمرین نمایند و یا بصورت اختیاری به تمرین بپردازند که به همین دلیل هیچ اجباری برای حضور آنها در خانه کشتی تهران نبود.

آزادکاران مدعی هیچ تفاوتی با هم ندارند، یک هدف را دنبال می کنیم

وی توضیح داد: یکی از مهمترین اهداف کادر فنی تیم ملی، کسب بهترین نتیجه در رقابتهای دنیای و کسب حداکثر سهمیه المپیک است. در نتیجه ما هیچ توجه و نگاه خاصی به نفرات دعوت شده به رقابتهای انتخابی نداریم و فقط به دنبال انتخاب بهترین و شایسته ترین نفرات برای حضور در تیم ملی هستیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران ادامه داد: از روزی که کادر فنی کنونی، مسئولیت تیم ملی را بر عهده گرفت فقط به یک هدف می اندیشید که این هدف هم کسب بهترین نتیجه در المپیک 2020 توکیو است.

مهربان گفت: ما علاوه بر برگزاری اردوهای آماده سازی برای آزادکاران تا رقابتهای دنیای، حضور در دو تورنمنت بین المللی را هم در دستور کار داریم. بر این اساس تعدادی از آزادکاران منتخب طی روزهای 19 تا 22 تیرماه در رقابتهای بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه به میدان خواهند رفت که این تورنمنت جزو مسابقات سیستم رنکینگ اتحادیه دنیای است. سپس بعضی از نفرات منتخب اردو را در دهه اول مرداد ماه با اعزام به تورنمنت بین المللی لهستان محک خواهیم زد.

به گفته مربی تیم ملی کشتی آزاد ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات دنیای 2019 قزاقستان روز 16 شهریور ماه اعلام می گردد.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات دنیای قزاقستان روز 7 تیرماه در 5 وزن برگزار می گردد که اسامی نفرات شرکت کننده در این رقابتها به توضیح زیر است:

65 کیلوگرم: پیمان بیابانی (تهران) امیرمحمد یزدانی (مازندران) مرتضی قیاسی (لرستان) ایمان صادقی (مازندران)

74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی (تهران) رضا افضلی (کرمانشاه) محمد نخودی (مازندران) سید احمد محمدی (مازندران) حامد رشیدی (اصفهان)

86 کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) کامران قاسم پور (مازندران)

97 کیلوگرم: رضا یزدانی - حامد طالبی زرین کمر (مازندران) علیرضا گودرزی (سیستان و بلوچستان) علی شعبانی (مازندران)

125 کیلوگرم: پرویز هادی (آذربایجان شرقی) کمیل قاسمی (مازندران) یداله محبی (کرمانشاه)

رقابتهای کشتی قهرمانی دنیا و گزینشی المپیک روزهای 23 تا 31 شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9134

به "آزادکاران مدعی هیچ تفاوتی با هم ندارند، یک هدف را دنبال می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکاران مدعی هیچ تفاوتی با هم ندارند، یک هدف را دنبال می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید