تیم ملی تری اتلون راهی ژاپن شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم تری اتلون کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک راهی ژاپن شد.

تیم ملی تری اتلون راهی ژاپن شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ترای اتلون، تیم ملی ترای اتلون بزرگسالان بامداد امروز تهران را به مقصد ژاپن ترک کرد تا در مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک توکیو که از روز 3 الی 5 اردیبهشت ماه در شهر هاتسوکائیچی این کشور برگزار می گردد، شرکت نماید. این تیم با ترکیب 2 ورزشکار و یک مربی و سرپرست در این رقابت ها حضور پیدا خواهد نمود.

علی رضوانی و امین سقایی دهکردی دو ملی پوش کشورمان در این مسابقات هستند که دکتر مهدی گودرزی، رئیس فدراسیون و مربی سطح 2 بین المللی کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس سالیانه کنفدراسیون آسیا که هر ساله همزمان با مسابقات قهرمانی قاره برگزار می گردد، راهی ژاپن شده، به عنوان سرپرست و مربی در این سفر ملی پوشان را همراهی می نماید.

مسابقات ترای اتلون بزرگسالان قهرمانی آسیا در حالی در شرایط پاندمی کرونا برگزار می گردد که از اولین رویدادهای قهرمانی قاره پیش از مسابقات المپیک توکیو است و به همین منظور تحت تدابیر ویژه و سخت گیرانه میزبان برای تیم ها و ورزشکاران حاضر در این رویداد برگزار می گردد و تیم ملی کشورمان نیز علاوه بر رعایت شرایط ویژه بهداشتی و تمرینی در اردوی آماده سازی تهران و انجام چندیدن مرحله تست PCR، فضای متفاوت و خاصی را هم در زمان حضور این مسابقات تجربه خوهند کرد.

بر اساس اعلام مقامات ژاپنی کلیه تیم های حاضر در این مسابقات می بایست بر اساس پروتکل های خاص اعلام شده، حداقل 3 روز زودتر جهت قرنطینه فردی در دهکده مسابقات حضور یافته و به منظور حفظ سلامت خود، در مدت اقامت خود مجوز تردد خارج از محدوده تعیین شده را نیز نخواهند داشت و با شرایط ویژه به انجام تمرینات خود تا روز مسابقه خواهند پرداخت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55322

به "تیم ملی تری اتلون راهی ژاپن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی تری اتلون راهی ژاپن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید