آشنایی با سرمربی جدید استقلال که امروز معرفی می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مسئولان باشگاه استقلال وعده داده بودند نهایتا تا روز یکشنبه سرمربی جدیدشان برای فصل پیش رو را انتخاب نمایند، ولی این اتفاق رخ نداد تا حالا از امروز عصر به عنوان روز واقعه برای آن ها یاد گردد.

آشنایی با سرمربی جدید استقلال که امروز معرفی می گردد

به گزارش سرویس ورزشی خبرنگاران، آنطور که به نظر می رسد گزینه های سرمربیگری در استقلال محدود شده و به 5 نفر کاهش یافته است؛ در واقع اگر اتفاق خاصی رخ ندهد امروز یکی از این 5 نفر به عنوان سرمربی فصل بعد معرفی می شود، ولی این 5 گزینه طبق اولویت در فهرست قرار گرفته اند و اگر کسی که در فهرست در صندلی بالاتری واقع شده است پاسخ منفی دهد آن وقت مسئولان به سراغ گزینه بعدی می فرایند.

الکس نوری

محتمل ترین گزینه سرمربیگری در استقلال همین الکس نوری است؛ البته شاید بشود گفت الکس نوری بود. احمد سعادتمند مدیرعامل برکنارشده استقلال مذاکرات اولیه با او را انجام داد، ولی چند روزی می شود الکس دیگر پاسخی به درخواست استقلالی ها نداده است. شاید یکی از دلایلی که استقلال گذاشته امروز عصر الکس نوری پاسخ درخواست نهایی اش را بدهد به تعطیلی اروپا مربوط باشد. با توجه به عصبانیت طرفداران استقلال، الکس نوری گزینه ایده آلی برای جایگزینی فردی مثل استراماچونی است؛ او سابقه سرمربیگری در بوندس لیگا، هرچند کوتاه مدت، را دارد و مدعی است می تواند به پیشرفت فوتبال ایران یاری کند. البته همانطور که عنوان شد او یکی دو روز گذشته پاسخ مسئولان باشگاه استقلال را نداده است و تعیین نیست در سرش چه می گذرد. مورد تعیین درباره الکس نوری اینکه او با استقلالی ها بر سر رقم قرارداد اختلاف نظر دارد. یورویی بودن قرارداد هم دیگر دردسر استقلالی ها برای داشتن الکس است. موضوع تازه تری هم که محل اختلاف شده نحوه پرداخت حقوق و مالیات است که به نظر می رسد دو طرف به نقطه مشترکی نرسیده اند.

جواد نکونام

نکونام توانایی هایش در عرصه مربیگری را به خوبی نشان داده؛ کاپیتان سابق همین باشگاه استقلال با انگیزه ای مثال زدنی درچند باشگاه کار نموده و همه جا نتیجه گرفته است؛ صعود با نساجی به لیگ برتر یکی از مهمترین دستاوردهایش بوده، ولی قاعدتا دریافت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با فولاد در فصل اخیر، مهمترین و با ارزش ترین کار مربیگری اش تا به حال است. می گویند او شیفته کار کردن است و روزانه بیشتر وقتش را صرف بررسی و طراحی تمریناتش می نماید. مسئله ای که نکونام برای حضور در استقلال دارد قرارداد با باشگاه فولاد است. او نمی خواهد با جدایی ازاین باشگاه همین حالا دل طرفداران تیمی که به او اعتماد نموده اند را بشکند. جواد البته اگر بخواهد از فولاد جدا شود بند جدایی دارد؛ او می تواند دو میلیارد تومان بدهد و برود! این موضوع دست استقلالی ها را باز می گذارد تا با فولادی ها برای داشتن نکونام راحت تر مذاکره نمایند.

محمود فکری

دیگر کاپیتان استقلالی ها در رتبه سوم گزینه های استقلال واقع شده است؛ محمود فکری در فصل گذشته با نساجی هنر مربیگری اش را نشان داد؛ او با ارائه بازی های زیبا یقه تیم های عظیم لیگ را گرفت و نشان داد که فلسفه سرمربیگری تعیینی دارد. فکری حتی حاضر بود سرمربی موقت استقلالی ها در لیگ قهرمانان آسیا باشد و باشگاه نساجی هم گفت برای دادن او به باشگاه استقلال مسئله ای ندارد. او انگیزه زیادی برای طی کردن پله های ترقی دارد و شاید همین انگیزه و البته دانش فوتبالی که در نساجی آن را ثابت نموده، بتواند گره مسائل استقلال را بگشاید.

فرهاد مجیدی

تا همین چند روز پیش گزینه نخست سرمربیگری و جانشینی خودش بود! در واقع بعد از اختلاف نظر با احمد سعادتمند، مجیدی ازاستقلال استعفا کرد و رفت. بعد که سعادتمند برکنار شد عنوان شد فرهاد مجیدی دوباره به تیمی که خودش بسته برمی شود و حتی شایعه شده در این راستا چراغ سبز وزیر ورزش را هم دارد. با این حال، فعلا تبدیل به رتبه چهارم گزینه ها سقوط نموده است. مسئولان اعتقاد دارند او امتحانش را پس داده و بهتر است سکان راهنمایی باشگاه به دست نیروی جدیدتری سپرده شود به این امید که تبدیل به شوک مثبتی شود.

مهدی پاشازاده

این یکی تازه به فهرست اضافه شده است؛ دیروز عنوان شد مسئولان باشگاه استقلال از مهدی پاشازاده هم درخواست ارائه برنامه نموده اند. اگرچه او شانس اندکی برای نشستن روی نیمکت استقلال دارد، ولی مسئولان باشگاه نمی خواسته اند ریسک نمایند و فهرست محدودی داشته باشند. آن ها یکی دیگر از کاپیتان های سابق باشگاه را هم وارد چرخه مذاکره نموده اند تا اگر به هر طریقی با 4 گزینه نخست کارشان به خاتمه نرسید، به سراغ مهدی پاشازاده بفرایند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43394

به "آشنایی با سرمربی جدید استقلال که امروز معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سرمربی جدید استقلال که امروز معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید