آغاز سومین اردوی تیم ملی وزنه برداری از اواسط اسفندماه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، اردونشینان تیم ملی وزنه برداری، دومین اردوی خود را در حالی به میزبانی اهواز پشت سر گذاشتند که روزهای پایانی اردو با تست مثبت کرونای محمدحسین برخواه سرمربی این تیم همراه شد. البته فدراسیون وزنه برداری بلافاصله از تمامی اردونشینان تا قبل از حضور در پیکارهای مرحله نهایی لیگ برتر تست کرونا گرفت که خوشبختانه تمامی تست ها با نتایج منفی همراه بود.

آغاز سومین اردوی تیم ملی وزنه برداری از اواسط اسفندماه

به هر حال اردونشینان تیم ملی وزنه برداری بعد از پشت سر گذاشتن دومین اردوی آماده سازی و رقابتهای لیگ برتر باید از اواسط اسفندماه وارد سومین اردوی تیم ملی شوند تا مراحل آماده سازی خود را طبق برنامه تا رقابتهای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک طی کنند.

در اردوی قبلی تیم ملی وزنه برداری از حافظ قشقایی، مصطفی جوادی، حسین سلطانی، علی میری، صالح چراغی، محمد زارعی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، سید ایوب موسوی، رسول معتمدی، علی هاشمی، کیا قدمی و علی داودی برای حضور در تمرینات دعوت شده بود.

همچنین طبق اعلام محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری، سرمربی تیم ملی هم بعد از مثبت شدن تست کرونا بلافاصله از اهواز به تهران منتقل شد تا در صورت نیاز به درمان فوری با مشکل روبرو نشود که خوشبختانه شرایط محمدحسین برخواه با توجه به عدم درگیری ریه ها به کرونا رضایت بخش است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53832

به "آغاز سومین اردوی تیم ملی وزنه برداری از اواسط اسفندماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز سومین اردوی تیم ملی وزنه برداری از اواسط اسفندماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید