آقای استاندار در مقابل مردم مسئولیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، احمد مرادی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان گفت: تحقق درامدهای استانی و اشتغال در روستاها دو موضوع مهمی است که نقش مهمی در توسعه استان خواهد داشت.

آقای استاندار در مقابل مردم مسئولیم

وی اضافه کرد: طی سه سال تقریباً بیش از یک هزار سفر روستایی داشتم در روستاهای بزرگ و کوچک در سراسر استان ظرفیت های خوب را دیده ام و اخرین سفر در شهر تیرور بود که ظرفیت خوبی در شهرستان میناب دارد طبق گزارشی که معتمدین دادند حکایت از این دارد که همه جای هرمزگان ظرفیت مالی بالا وجود دارد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: اگر بر این فرصت ها تمرکز کنیم برای مهاجرت معکوس بسیار خوب است و بخشی از روستاها ظرفیت های خوبی در حوزه شیلاتی دارند که غیر قابل انکارند و در برخی جاها در حوزه معدن و دامداری و کشاورزی همچون بخش احمدی اگر فقط تمرکز روی معادن بکنیم بخشی از معضلات بیکاری رفع می گردد.

مرادی تاکید نمود: در چند جلسه قبل صحبت درخصوص خانمی شد که در بخش فارغان اشتغال زایی نموده و در فضایی کمتر از شش متر مربع گلخانه ای ایجاد نموده و یک میلیون تومان ماهانه درامد دارد و ایشان تقاضای توسعه این طرح را دارد افراد برای ایجاد چنین طرح هایی انقدر در پیچ و خم اداری باید بروند و بیایند تا بتوانند مجوز بگیرند و بخشی هم بانک ها هستند که مردم را تحت فشار می گذارند.

مرادی گفت: این روزها فشار مالی زیادی بر مردم وجود دارد با کار جهادی و کوشش مدیران می توانیم فشار را بر مردم کاهش دهیم و یک بخشی هم دست دولت است و استاندار به عنوان نماینده دولت در استان است که مسائل استان را می توان آنالیز کرد.

وی تاکید نمود: نمایندگان می توانند اظهار نظر در ابعاد داخلی و خارجی داشته باشند و امروز باید بتوانیم براساس مسائلی که مطرح می کنیم دولت هم کار کند؛ جناب اقای استاندار، در بودجه سال 98 هیچ شفافیتی وجود ندارد و این عدم شفافیت یک معضل جدی برای مردم است و موضوعی که لاینحل باقی مانده در مورد مازاد درامدهای مازاد است و بنده تاکنون قانع نشدم در جمع حقوقدانان هم صحبت کردم انها هم قانع نشدند، در برنامه پنج ساله دوم بندی قایل شدند برای مازاد درآمد استان ها که هرمزگان چون فعالیت های مالی خوبی دارد سهمش باید به استان برگردد اما می بینیم استان هرمزگان، خوزستان و بوشهر مازاد درامدی که دارند و سایر منابع هم زیاد است اما چیزی برنگشته از استاندار درخواست داریم که به عنوان نماینده عالی دولت در هرمزگان به دنبال دریافت سهم مردم هرمزگان باشیم اگر نشد باید از قانون استفاده کنیم.

وی گفت: اقای استاندار در برابر مردم مسئولیم و نه پوپولیسیم و نه از قهرمان بازی خوشمان می اید اما باید همه برای حقوق مردم کوشش کنیم و حقشان را بگیریم.

مرادی اضافه کرد: برای سهم درامدهای مازاد وزیر اقتصاد هم قبول دارد که این حق قانونی است و باید به استان برگردد باید مشکل را دنبال کنیم و اقای نوبخت این کار را دنبال کند اما انجام نمی دهد و از تیررس نمایندگان خارج است و باید استاندار این موضوع را پیگیری کند تا بتوانیم سهم درامدهای مازاد خود

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5490

به "آقای استاندار در مقابل مردم مسئولیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای استاندار در مقابل مردم مسئولیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید