آمار نگران کننده از مبتلایان به کرونا در مکزیک

به گزارش مجله یک کامپیوتر، همزمان با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در مکزیک و کمبود نیرو در بیمارستان ها، کادر درمانی بالای 60 سال این کشور که پیشتر مجبور شده بودند به دلیل سن ِشان در منازل بمانند، به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی فرا خوانده شدند.

آمار نگران کننده از مبتلایان به کرونا در مکزیک

رسانه های غربی از مکزیکوسیتی گزارش دادند، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس جمهوری مکزیک دیروز (آدینه 29 فروردین ) از کادر درمانی سنین 60 تا 65 سال این کشور خواست به محل کارشان بازگردند و به دلیل کمبود احتمالی نیروی کار، به بیماران غیرکرونایی رسیدگی نمایند.

پیش از این به کارمندان بالای 60 سال در مکزیک از جمله کادر درمانی با سن بالا گفته شده بود به دلیل آسیب پذیری شان در منازل بمانند.

وی گفت: حدود 20 هزار پرستار و پزشک در شرایط جسمانی خوبی قرار دارند که می توانند به کادر درمانی یاری نمایند.

اوبرادور توضیح داد، این کادردرمانی از 23 آوریل(4 اردیبهشت) تا 23 مه(4 خرداد) آغاز به کار می نمایند تا کادر درمانی جوان تر، بیشتر به بیماران کرونایی برسند و کادر درمانی با سن بالا از بیماران غیرکرونایی مراقبت نمایند.

پیش از این پیش بینی شده بود تا 10 مه(21 اردیبهشت) شمار مبتلایان به کرونا در مکزیک به اوج خود برسد به همین دلیل مقام های این کشور در حال اتخاذ تدابیر لازم برای مواجهه با چالش های مربوطه هستند.

رئیس جمهور مکزیک اضافه نمود: براساس پیش بینی ها انتظار می رود شمار بستری بیماران در بخش عمومی و همچنین مراقبت های ویژه بیمارستان ها افزایش یابد.

شمار مبتلایان به کرونا در مکزیک تا به امروز به 6 هزار و 297 نفر افزایش یافته که 486 فوتی داشته است. مقام های این کشور از مردم خواسته اند برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس همچنان در خانه های خود بمانند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 23 خرداد 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29253

به "آمار نگران کننده از مبتلایان به کرونا در مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار نگران کننده از مبتلایان به کرونا در مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید