آموزش ساخت گل کاغذی بزرگ

به گزارش مجله یک کامپیوتر، برای تزیین جشتن تولد و یا سالگردهای شیرین زندگیمون و جشن دریافت اونها میتونیم یه فضایی که مد نطرمون هست رو با وسایل مختلف تزیین کنیم، یکی از ابزارهای تزیینی این گلهای بزرگ هستن که میتونیم با توجه به تم رنگ بقیه وسایل رنگ گل رو انتخاب کنیم و برای روی دیوار و یا پرده میتونیم وصل کنیم. و با هزینه کم وسایل جشن رو آماده کنیم و لذت ببریم، در ادامه مطلب آموزش ساخت گل کاغذی رو میتونید ببینید…

آموزش ساخت گل کاغذی بزرگ

وسایل مورد احتیاج

  • کاغذ کشی
  • نخ
  • چسب
  • قیچی

مراحل ساخت گل کاغذی

ما احتیاج به سه رنگ کاغذ داریم و عرض این سه رنگ با هم حدود 5 الی 7 سانت باید از رنگ دیگه بزرگتر باشه، طول کارمون هم حدودا 25_30 سانت خوبه. کاغذ زرد که رو قرار میگیره عرض کوچکتری نسبت به بقیه داره ، کاغذ رو رول میکنیم.

قسمت بالا و پایین رو آغاز میکنیم به قیچی کردن به صورت نوار های خیلی باریک. برش ها بستگی به عرض کاغذ داره. برش ها خیلی به مرکز کاغذمون نباید نزدیک باشه.

کاغذ رو که باز کنیم ، به این صورت برش خورده.

کاغذ بعدی عرضش 5 تا 7 سانت از کاغذ زردمون باید بزرگتر باشه رنگش رو فرمز انتخاب کردم، این کاغذ رو هم مثل مرحله قبل باید رول بشه و بالا و پایین کاغذمون رو گرد برش بزنیم ، که بعد از باز کردن به این شکل در بیاد.

و کاغذ آخر هم باید عرضش از کاغذ های قرمز بزرگتر باشه، کاغذ آخری رو هم رول میکنیم و به صورت مثلثی برش میزنیم، موقع رول کردن احتیاج نیست خیلی محکم رول بشه.(عرض رولمون 3_4 سانت باشه خوبه یا یه کم بیشتر)

حالا همه این کاغذ ها رو با چین خیلی ریز جمع میکنیم و دورش رو با نخ میپیچیونیم.

لبه های کاغذ رو به هم میچسبونیم تا گلمون به صورت یکدست باشه و فضای خالی بینش نباشه.اگر بخوایم گلمون پرتر باشه میتونیم از گل های قرمز و سبز تعداد بیشتری درست کنیم. اگر خواستیم تعداد گلها رو بیشتر کنیم، میتونیم از گلهای همرنگمون استفاده کنیم فقط باید موقع برش یه تفاوت کوچیک از عرض داشته باشن.

نوبت به چسب کاری میرسه،گلها رو از سایز کوچیک به بزرگ روی هم میچسبونیم.

چون کاغذمون کشی هست میتونیم با کشیدن و حالت دادن به گلبرگ ها اون رو به فرم دلخواهمون در بیاریم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1940

به "آموزش ساخت گل کاغذی بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ساخت گل کاغذی بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید