آنتی موبایل اختراع شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، موبایل ها و تنوع اپلیکیشن های رنگارنگش مشغولیت های مردم را به قدری زیاد نموده که باعث شده ارتباطشان با یکدیگر کمتر از پیش باشد. دو طراح به نام های Joe Hollier و Kaiwei Tang برای برطرف این مشکل یک موبایل نوری طراحی نموده اند که تعادل را به زندگی مردم باز می گرداند.

آنتی موبایل اختراع شد

این موبایل به عنوان یک ابزار فرعی برای موبایل ها ساخته شده است. می توانید تمام تماس ها را به این وسیله فوروارد نموده و موبایل تان را در خانه رها کنید و با این تلفن کوچک با خیال راحت به سفر بروید. با این موبایل نوری هم از اپلیکیشن ها خلاص می شوید و هم ارتباطتان را با دیگران از دست نمی دهید. این موبایل به اندازه کف دست با یک صفحه نمایش ال سی دی و صفحه کلید عددی است و با استفاده از شبکه 2G GSM کار می نماید. در واقع مهم ترین خصوصیاتی که گوشی باید داشته باشد را دارد.

هدف از ساخت این موبایل فاصله دریافت از اینترنت و دنیای مجازی و آرامش داشتن در کنار کسانی است که دوستشان دارید. این موبایل در دو رنگ سیاه و سفید فراوری شده است و به قیمت 150 دلار پیش فروش شده است.

Buy Paroxetine online after comparing prices order paroxetine. Order Paroxetine Online. How should I take Paroxetine. Paroxetine is used for treating depression or obsessive-compulsive disorder (OCD). Cheap Paroxetine! Nowadays, patients can buy generic Celebrex (Celecoxib) no prescription online pharmacy, which has made this medication affordable for most social groups, celebrex without prescription. Buy Cheap Generic Celebrex Without Prescription. Medicine online purchase from importation from cold remedies to pay online. In this drug production.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: بدونیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8622

به "آنتی موبایل اختراع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنتی موبایل اختراع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید