آپدیت تازه سری گلکسی S22 امکانات دوربین را افزایش می دهد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گوشی های سری گلکسی S22 از نظر دوربین یکی از برترین ها محسوب می شوند اما در این میان بعضی مسائل مربوط به این موضوع، صدای بخشی از کاربران را درآورده است. به عنوان مثال کاربران از دوربین این گوشی ها انتظار دارند که از نظر HDR، نویز در ویدیو های کم نور و ثبت عکس از سوژه های متحرک بهتر عمل نمایند. حالا سامسونگ به این نقدها گوش داده و با انتشار یک آپدیت، کیفیت دوربین این گوشی ها را بهبود داده است.

آپدیت تازه سری گلکسی S22 امکانات دوربین را افزایش می دهد

این آپدیت در کره جنوبی منتشر شده و بر اساس گزارش ها به نظر می رسد تا چند روز دیگر در دیگر منطقه ها دنیا هم در دسترس کاربران قرار می گیرد. یکی از ویژگی های جدیدی که با این آپدیت ارائه می گردد، امکان ضبط ویدیو های هایپرلپس با دوربین تله فوتو است. بعلاوه سامسونگ اعلام نموده که روی قابلیت هایپرلپس آسمان شب کار می نماید و به زودی این مشخصه برای گوشی های سری گلکسی S22 ارائه خواهد شد.

بعلاوه با نصب این آپدیت، محدوده مربوط به اسکن QR code بزرگ تر شده و فرایند اسکن هم سریع تر صورت می گیرد. ضمناً در حال حاضر اگر دوربین این گوشی چیزی را به عنوان سند تشخیص دهد، QR code درون آن را نمی تواند اسکن کند. اما حالا با ضربه زدن روی QR code قرار گرفته در سند، می توانید به راحتی فرایند اسکن را انجام دهید.

بعلاوه در حال حاضر اگر بعد از اسکن QR code فرایند را متوقف کنید، دیگر نمی توانید به طور مجدد چنین کاری را انجام دهید و به ناچار باید اپ را دوباره باز کنید. حالا سامسونگ این مشکل را هم رفع نموده است.

از دیگر بهبود های اجرا شده باید به بهبود عملکرد HDR و افزایش دقت ثبت رنگ اشاره کنیم. سامسونگ بعلاوه مدعی شده که حالا بهره گیری از هوش مصنوعی برای عکس برداری و فیلم برداری فشار کمتری به رم وارد می نماید. از سوی دیگر نباید بهبود لرزشگیر و بهبود کیفیت ویدیو ها را از قلم بیندازیم.

چند ماه قبل سامسونگ با انتشار یک آپدیت، شارپنس طبیعی و کنتراست دوربین اصلی را بهبود بخشید و حالا همین تغییرات راهی دوربین اولترا واید و تله فوتو می گردد. ضمناً حین بهره گیری از حالت شب، با عکس های مبتنی بر رنگ ها و نوردهی بهتری روبرو می شوید.

سامسونگ ضمناً اعلام نموده که این شرکت روی بهبود کیفیت دوربین در محیط های بسیار کم نور کار می نماید و به زودی آپدیتی برای ارائه این مشخصه منتشر خواهد شد.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 80739

به "آپدیت تازه سری گلکسی S22 امکانات دوربین را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت تازه سری گلکسی S22 امکانات دوربین را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید