سامسونگ شاید با گلکسی S22 اولترا حافظه یک ترابایتی را بازگرداند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وب سایت SamMobile گزارش می دهد که سامسونگ گلکسی S22 اولترا ممکن است با یک ترابایت حافظه داخلی روانه بازار گوشی های هوشمند گردد. گزارش های قبلی درباره مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند حاکی از آن بود که حداکثر حافظه داخلی قابل عرضه برای این گوشی 512 گیگابایت است. اما اکنون به نظر می رسد که قدرتمندترین گوشی هوشمند سری S22 سامسونگ با حافظه داخلی یک ترابایت عرضه خواهد شد و این امر برای گوشی که از آن به عنوان جانشین گلکسی نوت یاد می نمایند، بسیار مناسب و کاربردی به نظر می رسد.

سامسونگ شاید با گلکسی S22 اولترا حافظه یک ترابایتی را بازگرداند

گلکسی S22 اولترا به احتمال زیاد یک جایگاه اختصاصی قلم S-Pen خواهد داشت. آخرین شایعه ها هم از سیستم دوربین فوق العاده این گوشی هوشمند خبر می دهند. تحلیلگران از گلکسی S22 اولترا نه تنها به عنوان برترین مدل این سری یاد می نمایند، بلکه بعضی از آن ها معتقدند که دوربین های این گوشی هوشمند می تواند عنوان قدرتمندترین دوربین گوشی های رده بالای سامسونگ را از آن خود کند.

با اینکه بر اساس مشخصات منتشر شده از خبرگزاری ها، تفاوتی بین دوربین این گوشی و نسل قبلی اش یعنی گلکسی S21 اولترا وجود ندارد، اما طبق ادعای کارشناسان، لنز های دوربین این گوشی فراتر از انتظار ظاهر خواهند شد. سیستم دوربین چهارگانه این پرچم دار از یک لنز 108 مگاپیکسلی اصلی که نسخه بهبودیافته حسگر HM3 است، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی (زوم 10 و 3 برابری) تازه سونی تشکیل می گردد. به گفته منابع موثق، لنز اصلی این گوشی هوشمند قادر به فیلم برداری 8K 30 فریم در ثانیه خواهد بود و این یعنی دوربین گلکسی S22 اولترا چشم ها را به خود خیره خواهد نمود.

این اولین باری نیست که سامسونگ یک گوشی با حافظه داخلی 1 ترابایتی را به فروش می رساند. در سال 2019 گوشی هوشمند گلکسی S10 پلاس، اولین گوشی سامسونگ بود که با 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه شد و علاوه بر آن، این گوشی از کارت حافظه میکرو SD تا 512 گیگابایت هم پشتیبانی می نماید. اگر اخبار مربوط به حافظه داخلی گلکسی S22 اولترا صحت داشته باشد، بعید به نظر می رسد که این گوشی از کارت حافط میکرو SD پشتیبانی کند.

سامسونگ ممکن است پیکربندی 1 ترابایتی را برای رقابت با تازهترین آیفون های اپل که حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی به کاربران ارائه می دهند، دوباره به گوشی های هوشمند خود بازگرداند. این گزینه به همراه جایگاه قلم S-Pen، سیستم دوربین پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی، چیپست پرچم دار و باتری قوی می توانند به قدرتمندترین گوشی سری S22 سامسونگ یاری کند تا عنوان برترین گوشی هوشمند سال 2022 را از آن خود کند.

نسخه 1 ترابایتی احتمالا با 16 گیگابایت حافظه رم ارائه عرضه می گردد و طبق گزارش های قبلی، می توان انتظار مدل های 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی را هم داشت که حداقل با 12 گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار می گیرد. بعلاوه باید خاطر نشان کرد که این گوشی هوشمند مجذوب کننده بر اساس منطقه محل زندگی شما، می تواند با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 یا چیپست اگزینوس 2200 در دسترس قرار بگیرد.

همان طور که می دانید با نزدیک شدن به زمان رونمایی از سری تازه گوشی های پرچم دار سامسونگ حواشی زیادی درباره این گوشی ها وجود دارد و ما هر روز شاهد اخبار و شایعه های زیادی درباره این گوشی ها و به خصوص گلکسی S22 اولترا هستیم. برای مثال آخرین شایعه ها حاکی از آن است که قاب پشتی این گوشی از جنس شیشه نیست. به بیانی دیگر جنس دقیق پنل پشتی گلکسی S22 اولترا در حال حاضر نامشخص به نظر می رسد، اما در توضیحات گزارش Ice Universe آمده که این جنس می تواند شیشه پوششی یا حتی یک ماده کاملا تازه باشد که احتمالا مبتنی بر مواد سازگار با محیط زیست است.

دیگر شایعه ها به این موضوع پرداخته اند که نمایشگر این گوشی می تواند رکورد حداکثر روشنایی را بشکند. باید یادآوری کنیم که حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S21 اولترا به 1500 نیت می رسد و نمایشگرهای قرار گرفته در گوشی های S21 و S21 پلاس هم حداکثر روشنایی 1300 نیت ارائه می نمایند. بر اساس تازهترین شایعه ها، این رقم ممکن در روشنایی نمایشگر S22 اولترا به حداکثر 1800 نیت برسد که یک رکورد به شمار میرود.

انتظار می رود که سامسونگ قیمت های مشابه سری گلکسی S21 را برای سری تازه مد نظر قرار دهد؛ به معنی که قیمت گوشی ها از 800 دلار آغاز می گردد و با در نظر گرفتن قیمت گلکسی S21 اولترا با 512 گیگابایت حافظه داخلی، می توان گفت که قیمت نسخه یک ترابایت S22 اولترا حدود 1399 دلار خواهد بود. در نهایت باید گفت که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به نظر می رسد که سامسونگ از خانواده گلکسی S22 در ماه فوریه (بهمن-اسفند) رونمایی می نماید و باید دید که کاربران چه استقبالی از این گوشی های پرچم دار خواهند کرد.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 72146

به "سامسونگ شاید با گلکسی S22 اولترا حافظه یک ترابایتی را بازگرداند" امتیاز دهید

1 کاربر به "سامسونگ شاید با گلکسی S22 اولترا حافظه یک ترابایتی را بازگرداند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ شاید با گلکسی S22 اولترا حافظه یک ترابایتی را بازگرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید