آیپد مینی 5 تفاوت ظاهری چندانی با نسل قبلی خود ندارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تقریبا 3 سال و نیم بعد از عرضه آیپد مینی 4، طبق گزارش ها اپل می خواهد نسل جدید این تبلت را عرضه کند. در کنار آن، آیپد 10 اینچی جدیدی معرفی می گردد که جانشین آیپد استاندارد مدل 2018 به حساب می آید.

آیپد مینی 5 تفاوت ظاهری چندانی با نسل قبلی خود ندارد

اگرچه از سال 2015 تا حالا، طراحی تبلت ها و گوشی ها تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته اند، اما طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، آیپد مینی 5 تفاوت ظاهری چندانی به نسل قبلی خود ندارد. گفته می گردد این تبلت مانند آیپد مینی 4، از تاچ آی دی، پورت لایتنینگ و جک هدفون بهره می برد و علاوه بر این طراحی کلی آن هم تا حد زیادی مشابه مدل قبلی خواهد بود.

در ابتدا بسیاری از کاربران امیدوار بودند که این تبلت ویژگی های جذابی مانند نمایشگر کم حاشیه، تکنولوژی فیس آی دی و پورت USB-C را به ارمغان بیاورد که ظاهرا نباید انتظار تحقق چنین مواردی را داشته باشیم. البته باید اذعان کنیم که کم کردن حاشیه نمایشگر و سیستم تشخیص چهره هزینه فراوری را بالا می برد و از آنجایی که این تبلت به عنوان یک محصول مقرون به صرفه قرار است عرضه گردد، چنین تصمیمی چندان هم غیرمنطقی به حساب نمی آید.

با وجود اینکه هنوز معلوم نیست این تبلت 7.9 اینچی با چه قیمتی عرضه می گردد، اما احتمالا قیمت آن از آیپد 9.7 اینچی مدل 2018 که با قیمت 329 دلاری فروخته می گردد، پایین تر خواهد بود. به جای تراشه قدیمی A8، آیپد مینی 5 احتمالا از تراشه A10 یا A10X بهره می برد. این یعنی اگرچه این تبلت تفاوت ظاهری قابل توجهی ندارد، اما مطمئنا از لحاظ عملکردی حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت.

منبع: Phone Arena

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4476

به "آیپد مینی 5 تفاوت ظاهری چندانی با نسل قبلی خود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد مینی 5 تفاوت ظاهری چندانی با نسل قبلی خود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید