اجرای موسیقی در 60 نقطه شهر به مناسبت روز طبیعت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: یکی از اقدامات سازمان فرهنگی که به صورت ویژه برای روز طبیعت انجام می دهد، هماهنگی اکیپ هایی شامل گروه سرود و اجرای موسیقی است که فردا این کار را در 60 نقطه از شهر انجام دهیم.

اجرای موسیقی در 60 نقطه شهر به مناسبت روز طبیعت

صدرا یوسفی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد برنامه سازمان فرهنگی شهرداری برای روز طبیعت، اظهار کرد: شهرداری در حال اجرا اقدامات گسترده ای در بخش های مختلفی از جمله خدمات شهری، آتش نشانی و غیره بوده و ما در سازمان فرهنگی نیز کارهای مختلفی انجام دادیم، حوزه های اجتماعی ما نیز اتفاقات و رویدادهای مختلفی را رقم زده است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات سازمان فرهنگی که به صورت ویژه برای روز طبیعت انجام می دهد، هماهنگی اکیپ هایی شامل گروه سرود و اجرای موسیقی است، بیان نمود: ما قصد داریم که همراه با آتش نشانی به محلات برویم و ضمن اینکه از مردم می خواهیم در خانه های خود بمانند، در مراکز محله برای آنها اجرای موسیقی و سرود داشته باشیم.

وی بیان نمود: این کار ما با تاکید بر این است که مردم این اجرا را از پنجره های خانه خود ببینند، حال خوشی داشته باشند و لحظه ای از استرس و فشار قرنطینه و بیماری کرونا رها شوند. ما برنامه ریزی کردیم که فردا این کار را در 60 نقطه از شهر انجام دهیم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27165

به "اجرای موسیقی در 60 نقطه شهر به مناسبت روز طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای موسیقی در 60 نقطه شهر به مناسبت روز طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید