اجرای 21پروژه داخلی سازی قطعات با فن آوری بالا
به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل گرو صنعتی ایران خودرو گفت: ایران خودرو در سال جهش فراوری، 21پروژه داخلی سازی قطعات با فن آوری بالا را در دستور کارقرار داده که با تحقق آن 173میلیون یورو کاهش ارزبری محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، فرشاد مقیمی در جلسه ستاد ساخت ایران خودرو که با حضور مدیران وزارت صمت، مدیران شرکت های قطعه ساز و دانش بنیان ها برگزارشد، گفت: این تعداد پروژه برای داخلی سازی قطعات، احتیاجمند 6هزارو 420میلیارد ریال (سرمایه گذاری ریالی)و 15 میلیون یورو (سرمایه گذاری ارزی)است.
وی اضافه کرد:این 21 پروژه از جمله قطعاتی است که دارای ارزبری بالا هستند که برای اولین بار درتاریخ صنعت خودرو ، داخلی سازی آنها در دستور کار ایران خودرو قرار گرفته که با تحقق این امر جهشی در بومی سازی قطعات انجام می گردد .
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای تامین سرمایه مورد احتیاج برای داخلی سازی این قطعات گفت : نیمی از سرمایه گذاری مورد احتیاج، از محل مطالبات قطعه سازان قابل تامین است، نیمی دیگر را نیز وزارت صمت در قالب وام بلند مدت و با نرخ سود پایین تامین کند.
مقیمی پیشنهاد کرد : برای تامین سرمایه می توان از سرمایه های مردمی در قالب طرح سرمایه گذاری درخودکفایی قطعات استفاده کرد و به ساپکو ماموریت داد تا این طرح رابررسی و عملیاتی کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به شعار سال99 با عنوان جهش فراوری گفت: صنعت خودرو هیچ خط قرمزی برای خودکفایی قطعات ندارد و تمرکز برنوآوری و فن آوری در توسعه خودکفایی با جدیت دنبال می گردد.
وی درخصوص الزامات و احتیاجمندی های ساخت داخل درسال جهش فراوری اظهار داشت: تامین منابع اقتصادی مورد احتیاج سازندگان برای ساخت داخل به وسیله بانک ها، صندوق ها،قوانین و تبصره های مرتبط با حمایت اقتصادی فراوری و همکاری تامین کنندگان مواد اولیه در ساخت داخل صنایع بالادستی، افزایش تعرفه و حقوق گمرکی قطعات و مجموعه های داخلی سازی شده و تسهیل در واردات ماشین آلات مورد احتیاج خطوط فراوریاز مهم ترین الزامات ساخت داخل است.
ایکوپرس- فرشاد مقیمی در جلسه ستاد ساخت ایران خودرو که با حضور مدیران وزارت صمت، مدیران شرکت های قطعه ساز و دانش بنیان ها برگزارشد، گفت: این تعداد پروژه برای داخلی سازی قطعات، احتیاجمند 6هزارو 420میلیارد ریال (سرمایه گذاری ریالی)و 15 میلیون یورو (سرمایه گذاری ارزی)است.
وی اضافه کرد:این 21 پروژه از جمله قطعاتی است که دارای ارزبری بالا هستند که برای اولین بار درتاریخ صنعت خودرو ، داخلی سازی آنها در دستور کار ایران خودرو قرار گرفته که با تحقق این امر جهشی در بومی سازی قطعات انجام می گردد .
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای تامین سرمایه مورد احتیاج برای داخلی سازی این قطعات گفت : نیمی از سرمایه گذاری مورد احتیاج، از محل مطالبات قطعه سازان قابل تامین است، نیمی دیگر را نیز وزارت صمت در قالب وام بلند مدت و با نرخ سود پایین تامین کند.
مقیمی پیشنهاد کرد : برای تامین سرمایه می توان از سرمایه های مردمی در قالب طرح سرمایه گذاری درخودکفایی قطعات استفاده کرد و به ساپکو ماموریت داد تا این طرح رابررسی و عملیاتی کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به شعار سال99 با عنوان جهش فراوری گفت: صنعت خودرو هیچ خط قرمزی برای خودکفایی قطعات ندارد و تمرکز برنوآوری و فن آوری در توسعه خودکفایی با جدیت دنبال می گردد.
وی درخصوص الزامات و احتیاجمندی های ساخت داخل درسال جهش فراوری اظهار داشت: تامین منابع اقتصادی مورد احتیاج سازندگان برای ساخت داخل به وسیله بانک ها، صندوق ها،قوانین و تبصره های مرتبط با حمایت اقتصادی فراوری و همکاری تامین کنندگان مواد اولیه در ساخت داخل صنایع بالادستی، افزایش تعرفه و حقوق گمرکی قطعات و مجموعه های داخلی سازی شده و تسهیل در واردات ماشین آلات مورد احتیاج خطوط فراوریاز مهم ترین الزامات ساخت داخل است.
منبع: اقتصاد ایرانtour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.
sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.