احتمال تک بازی شدن دیدارهای لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با توجه به شرایط خاص حاکم بر قاره اروپا در نتیجه شیوع ویروس کرونا، ممکن است برگزاری بازی های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا دستخوش تغییراتی گردد.

احتمال تک بازی شدن دیدارهای لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از مرحله یک چهارم نهایی

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) قرار است روز سه شنبه نشستی اضطراری به منظور آنالیز شرایط به وجود آمده در قاره اروپا در نتیجه شیوع گسترده ویروس کرونا که مسابقات ورزشی از جمله مسابقات فوتبال را تحت تأثیر خود قرار داده، برگزار کند و در این نشست احتمال ایجاد تغییرات در نحوه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

اتحادیه فوتبال اروپا روز گذشته (آدینه) در نتیجه فشار مسئولان لیگ و مقامات کشورهای اروپایی، خاتمه مقابل خواسته آنها برای لغو رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برای جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا تسلیم شد و برگزاری این مسابقات را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آورد.

بر اساس گزارش نشریه میرر انگلیس، مسئولان یوفا اما در نظر دارند طبق برنامه از پیش معین شده مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را از مرحله یک چهارم نهایی پیش ببرند، اما با این تفاوت که به جای برگزاری بازی های به صورت رفت و برگشتی، تیم صعودکننده به دور بعد براساس یک تک بازی و در زمینی بی طرف تعیین گردد و این فرایند در مرحله نیمه نهایی هم تکرار خواهد شد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا طبق برنامه از پیش معین شده باید در تاریخ 30 مِی (10 خرداد) در شهر استانبول ترکیه برگزار گردد، این در حالی است که سه روز پیش از این بازی هم باید فینال لیگ اروپا در شهر گدانسک لهستان انجام گردد.

همچنین قرار است در نشست اضطراری یوفا که نمایندگان 55 اتحادیه عضو یوفا نیز در آن حضور خواهند داشت، درباره پیشنهاد برگزاری مسابقات یورو 2020 در سال 2021 نیز بحث گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25212

به "احتمال تک بازی شدن دیدارهای لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از مرحله یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تک بازی شدن دیدارهای لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از مرحله یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید