احسان حدادی: من و کیهانی با هم پدرکشتگی نداریم، انگار بچه سرراهی بود که بدون مربی تقدیر شدم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قهرمان پرتاب دیسک آسیا از عدم دعوت از مربی اش در مراسم تجلیل از مدال آوران و مربیان دو و میدانی انتقاد کرد.

احسان حدادی: من و کیهانی با هم پدرکشتگی نداریم، انگار بچه سرراهی بود که بدون مربی تقدیر شدم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، احسان حدادی دارنده مدال نقره پرتاب دیسک المپیک 2012 لندن در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان دو و میدانی در مورد درخواست مبلغ 4.8میلیارد تومانی برای آمادگی المپیک و این که گفته می گردد با رئیس فدراسیون دو و میدانی قهر بوده است، گفت: اینجا خانواده دو و میدانی ما است، من باید از چه کسی قهر کنم؟ البته بابت دیرآمدنم به مراسم از رئیس ملی کمیته المپیک عذرخواهی کردم و گفتم دلیلش حضور در مسافرت بود.

وی ادامه داد: من در جلسه ای که با صالحی امیری داشتم او دستور داد که مبلغی را برای بهترین آمادگی به منظور حضور در المپیک اعلام کنم، من هم لیست مورد نظرم را دادم و گفتم با 4.8میلیارد تومان بهترین شرایط برای المپیک فراهم می گردد. در همه کشورهای جهان نیز چیزی در حدود 500هزار دلار برای یک و نیم سال احتیاج است. به هر حال تصمیم گیری در این خصوص با مسئولان است. اگر بهترین شرایط فراهم گردد که چه بهتر، اما اگر این اتفاق رخ ندهد طبق روال سابق کارها انجام می گردد.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا ادامه داد: یک ریال از این پول هم به جیب من نمی رود. من سعی می کنم با کف هزینه ها نیز کارم را انجام بدهم. موضوع اصلی برای من مربی و امکانات است تا به جلو برویم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

حدادی در پاسخ به این سوال که از چه زمانی تمرینات رسمی خود را شروع می نماید، گفت: هیچ اختلافی وجود ندارد و ما همه دوست هستیم، فقط کمی ناملایمتی ها بود که این هم جزو شیرین های ورزش است. زمانی که روی سکوی قهرمانی می روید یاد این شیرین ها می افتید و گریه می کنید. من امیدوارم خیلی زود تمریناتم را شروع کنم، البته در حال حاضر هم تمریناتی انجام می دهم اما امیدوارم بهترین شرایط فراهم گردد.

وی با انتقاد از مسئولان برگزاری مراسم امروز اظهار کرد: امروز همه مربیان در مراسم حضور داشتند، اما انگار من بچه سرراهی دو و میدانی بودم که بدون مربی جایزه ام را گرفتم. من این توقع را داشتم که از حسین توکلی اسمی برده گردد، اما متاسفانه کمی باید رفتارهای درست را نیز داشته باشیم.

پرافتخارترین ورزشکار ایران در تاریخ بازی های آسیایی ادامه داد: توکلی قطعاً در اردوها کنارم خواهد بود، بحث او فقط به مربیگری محدود نیست بلکه به لحاظ روحی و روانی هم یاری می نماید. فکر نمی کنم حضور او ایرادی داشته باشد. توکلی قهرمان المپیک است و به خوبی دغدغه های یک ورزشکار المپیکی را می داند. ما در دو ومیدانی پیشکسوت خوب زیاد داریم، اما کسی که دغدغه یک مدال آور المپیک را داشته باشد نداریم.

حدادی توضیح داد: من از پولی که گفتم چیزی برای خودم نخواستم، زمانی که روی سکو بروم این پرچم ایران است که به احتزاز در می آید نه پرچم احسان حدادی. هیچ داستان و اختلافی هم وجود نداشت و فقط بحث درباره مربی بود. درست هست که رئیس فدراسیون به استقبال من در بازگشت از بازی های آسیایی نیامد، اما من و کیهانی هیچ پدرکشتگی با هم نداریم.

وی در مورد کار با مربی آمریکایی گفت: من دو ماه است که از این مربی به صورت اینترنتی برنامه می گیرم و پول کمی هم به او پرداخت می کنم. امیدوارم بتوانم با مک ویلکینز تا المپیک کار کنم. اگر این امکان وجود داشته باشد او با ورزشکاران چینی خود به ایران می آید. من صحبت هایی که مطرح کردم حرف حق بوده است، نه ناحق و فقط دغدغه هایم را گفته ام. به هر حال کسی که تنها مدال آور دو و میدانی در المپیک است توقع بیشتری هم دارد. من اگر در هتل هم تمرین کنم در آسیا مدال می گیرم، اما برای مدال المپیک باید شرایط دیگری فراهم گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4027

به "احسان حدادی: من و کیهانی با هم پدرکشتگی نداریم، انگار بچه سرراهی بود که بدون مربی تقدیر شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان حدادی: من و کیهانی با هم پدرکشتگی نداریم، انگار بچه سرراهی بود که بدون مربی تقدیر شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید