اختصاص 30 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آزمایشگاه های دانشگاه بیرجند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند گفت: به منظور بهبود و توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری دانشگاه مبلغ 30 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آزمایشگاه های دانشگاه بیرجند اختصاص یافت.

اختصاص 30 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آزمایشگاه های دانشگاه بیرجند

حمیدرضا نجفی، امروز یکشنبه 24 آذر اظهار کرد: در سال 1397 آزمایشگاه های دانشگاه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان تجهیز شدند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند بیان نمود: سال 1397 معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مبلغ 750 میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی در اختیار دانشگاه بیرجند قرار داد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، نجفی اضافه کرد: علاوه بر مبلغ اختصاص یافته از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری، دانشگاه نیز مبلغ دو میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان اعتبار در اختیار معاونت پژوهشی قرار داد که جمع این مبالغ در حدود 3 میلیارد تومان در جهت تجهیز و توسعه آزمایشگاه های دانشگاه بیرجند هزینه شد.

وی ضمن اشاره به خرید تجهیزات آزمایشگاهی از نمایشگاه ساخت ایران، بیان نمود: تمامی گروه های آموزشی که درخواست های خود را براساس سطح های حمایتی 1، 2 و 3 ارائه کردند، تجهیزات مورد احتیاج آنان خریداری شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند یادآور شد: در امسال نیز نمایشگاه ساخت ایران در بازه زمانی 26 تا 29 آذرماه جاری دایر است و همکاران می توانند به وسیله سایت نمایشگاه نسبت به مشاهده محصولات و درخواست پیش فاکتور اقدام نمایند تا پس از اختصاص بودجه تجهیزات مورد درخواست آن ها تأمین گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19076

به "اختصاص 30 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آزمایشگاه های دانشگاه بیرجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 30 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آزمایشگاه های دانشگاه بیرجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید