اریکسن بازنشسته نمی شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیربرنامه های هافبک دانمارکی پیشین تیم فوتبال اینتر گفت که این بازیکن با وجود نگرانی هایی که درباره سلامتی اش وجود دارد بازنشسته نمی شود.

اریکسن بازنشسته نمی شود

به گزارش خبرنگاران، مارتین اسکوتس، مدیربرنامه های کریستین اریکسن اظهار داشت که این بازیکن دانمارکی که از زمان ایست قلبی اش در یورو 2020 دیگر به میدان نرفته است، بازنشسته نمی گردد.

قرارداد اریکسن با اینتر به دلیل اینکه او دیگر نمی تواند در سری A بازی کند (به دلیل کار گذاشته شدن یک دستگاه ضربان سال الکتریکی در بدنش) فسخ شد و به این ترتیب او دیگر نخواهد توانست در کالچو توپ بزند.

با این حال گفته می گردد که اریکسن 29 ساله ممکن است در لیگ هایی که به او اجازه چنین کاری را می دهند بازی کند و اسکوتس هم این موضوع را تأیید کرد.

او به نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا گفت: کریستین در شرایط جسمانی خوبی واقع شده است و ما به بازگشت او به زمین بازی امیدواریم چرا که او عاشق این کار است. کاملاً تعیین بود که داستان او و اینتر اینگونه به خاتمه می رسد. متأسفانه ایتالیا تنها کشوری است که به شما اجازه نمی دهد با دستگاه ضربان ساز بازی یا تمرین کنید.

اگرچه همکاری اریکسن و اینتر رسماً به خاتمه رسیده اما او قصد دارد به زودی به سن سیرو برگردد. اسکوتس در این خصوص گفت: کریستین فعلاً فقط با مدیران باشگاه خداحافظی کرده است اما او به زودی به این تیم برمی گردد تا با هم تیمی هایش هم خداحافظی کند. او در ماه ژانویه هم به سن سیرو خواهد آمد تا با هوادارانی که دیوانه وار دوستش داشتند وداع کند. آنها واقعاً دوستش داشتند و می خواهند او هم بداند که چقدر به او علاقه دارند. این علاقه چیزی فراتر از فوتبال است و تا ابد پابرجا می ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 69501

به "اریکسن بازنشسته نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اریکسن بازنشسته نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید