از اهدای لوله پولیکا برای حقوق تکواندوکاران تا بازنشستگی 42 نفر در فدراسیون فوتبال!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رویدادهای رشته های فوتبال، تکواندو، کشتی مهمترین خبرهای روز نخست هفته اول را به خود اختصاص دادند.

از اهدای لوله پولیکا برای حقوق تکواندوکاران تا بازنشستگی 42 نفر در فدراسیون فوتبال!

به گزارش خبرنگاران، اوضاع تاسف بار وضعیت قراردادهای تکواندوکاران باشگاه گیتی پسند گرفته تا وداع 42 نفر با فدراسیون فوتبال و اولین اظهار نظر محمود گودرزی بعد از استعفا از وزارت ورزش نمونه ای از اتفاق ریز و درشتی است که در نخستین روز از دومین ماه پاییز بر روی خروجی صفحه ورزشی سایت خبرنگاران قرار گرفت.

برخی از این خبرها در ادامه آمده است که با کلیک بر روی تیتر هر خبر، متن کامل آن نیز در دسترس است:

آبدولیاچگی با حق الزحمه لوله پولیکا!

تکواندوکاران تیم گیتی پسند بعد از گذشت بیش از 7 ماه از پایان لیگ 94 هنوز هم مبلغ قرارداد فصل قبل خود را نگرفته اند. بعد از پیگیری باشگاه گیتی پسند به بازیکنان اجازه داد که به جای مبلغ قرارداد از اجناس تولیدی کارخانه گیتی پسند (لوله پولیکا، کابینت، پکیج و درهای ساختمانی) را به جای مبلغ قرارداد استفاده کنند.

کشتی گیر ملی پوش زیر خیمه بیماری و بی توجهی!

ابوالفضل آرمیده 3 ماه پیش بود که پیروز به کسب مدال برنز وزن 42 کیلوگرم کشتی آزاد نوجوانان آسیا در کشور تایوان شد به مبارزه با بیماری سخت بر تخت بیمارستان دچار شد خانواده این ورزشکار در تامین هزینه های درمان مستاصل شده اند.

با تأکید رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی قرار است کمیته پزشکی فدراسیون کشتی روند درمانی وی را با دقت پیگیری کند و خانواده آرمیده را همراهی کنند.

وداع 42 نفر با فدراسیون فوتبال

سازمان بازرسی کل کشور با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده که 42 نفر از کارکنان این فدراسیون، بازنشسته محسوب می شوند و باید از کار بر کنار شوند. تاج هم در این مورد گفت: چند تن از کارمندان بازنشسته فدراسیون که نام شان در فهرست سازمان بازرسی کل کشور است، افرادی هستند که برایشان جایگزینی نیست. سعی می کنیم مجوز فعالیت آن چند نفر را از سازمان بازرسی بگیریم.

استقبال وزیر مستعفی ورزش از تغییرات در دولت

وزیر ورزش و جوانان نیز پس از استعفا از وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد از هیچ کسی گلایه ندارند. او گفت: شخصا از تغییرات در دولت استقبال کرده ام و در این موضوع هیچ گلایه ای از هیچ کس وجود ندارد. هیچ ادعایی و هیچ زاویه ای با مجموعه دولت نداشته و ندارم و برای وزیر آینده ورزش و جوانان نیز آرزوی توفیق دارم.

او هم چنین همه نقل و قول های رسانه ای منتسب به خود پس از استعفا را رد کرد.

ورزشگاه نقش دنیا و ده ها وعده بی حاصل

ورزشگاه نقش دنیا اصفهان پس از 22 سال چالش، و پس از اینکه هر سال، مسئولان وعده افتتاح آن را می دهند و باز، کار به سال های بعد و مسئولان بعد حواله می شود، گفته شده قرار است در یک بازی رسمی بین تیم فوتبال سپاهان و یک تیم خارجی - به منظور خداحافظی محرم نویدکیا - رسما افتتاح می شود. پروسه ساخت و ساز این ورزشگاه و اظهارنظرهای مسئولان درباره آن بسیار جالب و خواندنی است.

جو ورزشگاه های ایران نیازمند اقدام اساسی

پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان و مصدومیت چندین تن از تماشاگران، بهروان رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ به این اتفاق واکنش نشان داد و معتقد است دیگر با جریمه هیچ اتفاقی نمی افتد. او در این مورد گفت: نمی دانم چرا این اتفاقات همیشه در خوزستان رخ می دهد. باید فکری جدی به حال این وضعیت کنیم. با جریمه کردن هیچ اتفاقی نمی افتد و اصلاح این رفتار نیازمند یک اقدام عملی است.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم بیان نمود از اتفاقات رخ داده در ورزشگاه ها بسیار متاسف است و به زودی هم رای دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس اعلام خواهد شد.

گرگ، نماد رسمی جام دنیای روسیه

در فاصله کمتر از دو سال تا آغاز جام دنیای 2018 روسیه، مسئولان برگزار کننده این رقابت ها در نهایت نماد رسمی این دوره از رقابت ها را بیان نمودند و یک گرگ را به عنوان نماد بیست و یکمین دوره جام دنیای انتخاب کردند.

حریف ایران رکورد گرانقیمت ترین سرمربی دنیا را زد

مارچلو لیپی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و گوانجو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی چین انتخاب شد تا در راه جام دنیای هدایت این تیم آسیایی را بر عهده بگیرد. لیپی با دریافت 18 میلیون یورو از سران متمول چینی، تبدیل به گرانقیمت ترین مربی تاریخ فوتبال دنیا شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13377

به "از اهدای لوله پولیکا برای حقوق تکواندوکاران تا بازنشستگی 42 نفر در فدراسیون فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اهدای لوله پولیکا برای حقوق تکواندوکاران تا بازنشستگی 42 نفر در فدراسیون فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید