استان زنجان ظرفیت های خوبی در خصوص توسعه ورزش قهرمانی دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، اسدالله درویش امیری ظهر پنج شنبه در آیین تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی که به میزبانی سالن همایش های مهرانه زنجان برگزار گردید، اضافه نمود: خوشبختانه ورزش در برهه کنونی به یک پدیده مبارک برای دیپلماسی کشورها بدل شده است.

استان زنجان ظرفیت های خوبی در خصوص توسعه ورزش قهرمانی دارد

وی ادامه داد: در حاضر امروز گسترش ورزش همگانی بیش از گذشته حائز اهمیت بوده و این نوع ورزش ها می تواند همدلی در جامعه را افزایش داه و فضای صمیمی را در بین مردم ایجاد کند. مهم ترین مزیت ورزش این است که در این عرصه علاوه بر اینکه رقابت وجود دارد، رفاقت ها نیز موج می زند.

درویش امیری با بیان اینکه استان زنجان از ظرفیت های خوبی در خصوص توسعه ورزش قهرمانی دارد، اضافه نمود: ورزش در عصر حاضر می تواند برای یک ملت شادی به ارمغان آورده و ارتباطات دیپلماسی مطلوبی را با کشورهای مختلف فراهم کند.

استاندار زنجان گفت: ورزش در زندگی اجتماعی و ایجاد فضای همدلی و مراودات فرهنگی نقش بسزایی دارد و بر این اساس می توانیم در کنار ورزش زندگی خوبی در کنار هم داشته باشیم.

درویش امیری اضافه نمود: نقطه قوت ورزش زمانی نمود پیدا می نماید که می بینیم انسان ها با تفکرات مختلف و عقاید و ادیان متفاوت در کنار یکدیگر و در قالب یک رویداد ورزشی با هم به رقابت سالم می پردازد که این اجتماع فقط در حوزه ورزش می تواند به این قوت شکل بگیرد.

وی ادامه داد: انسان از همان ابتدای آفرینش، همواره به دنبال کسب نشاط و سلامتی بوده است و بهترین مسیر برای رسیدن به این مهم، ورزش است.

استاندار زنجان گفت: با گسترش شهرنشینی و نیز افزایش جمعیت کشورها که باعث به وجود آمدن جامعه مدرن و ماشینی شدن زندگی شده است، مقوله ورزش از یک قرن پیش به یک پدیده سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است.

درویش امیری با بیان اینکه هر کشوری که در این عرصه با برنامه حرکت کند، قطع یقین موفقیت ها زیادی را به دست خواهد آورد، گفت: امیدواریم ورزش زنجان که امروز به یکی از استان های تاثیرگذار در این عرصه تبدیل شده است، بتواند در سال های آینده نیز این موفقیت ها را تکرار نموده و برای ایران اسلامی افتخار کسب کند.

وی با قدردانی از کوشش هایی که برای برگزاری چنین مراسمی انجام شده است، اضافه نمود: ورزش و تحرک جسمانی برای سلامتی و نشاط به عنوان یک فرصت در زندگی انسان ها به شمار می رود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1927

به "استان زنجان ظرفیت های خوبی در خصوص توسعه ورزش قهرمانی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان زنجان ظرفیت های خوبی در خصوص توسعه ورزش قهرمانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید