قایق ها سالهاست به روز نشده، تمرکزمان روی مسابقات جهانی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، امین بوداغی قایقران آبهای آرام کشورمان در مورد شرایط اردو و ترکیب قایقرانان در مسابقات جهانی مجارستان گفت: ما تا آخرین روز برای ارنج ها چالش داریم و هر قایقی بهتر باشد با همان ترکیب در مسابقات جهانی شرکت می کنیم. 5 نفر هستیم و آنقدر ترکیب تغییر می نماید تا به ترکیب نهایی برسیم. با توجه به تمرینات ما و تمرینات رقبا معتقدم در شرایط خوبی قرار داریم و امیدوارم روز مسابقه، روز ما باشد.

قایق ها سالهاست به روز نشده، تمرکزمان روی مسابقات جهانی است

وی اضافه نمود: ما در مجارستان هم در چهار نفره و هم تک نفره شرکت می کنیم اما برای سهمیه المپیک قاره ای در تک نفره هزار متر، دو نفره هزار متر و تک نفره کایاک 200 متر و تک نفره و دو نفره کانو هزار متر شرکت می کنیم.

قایقران ملی پوش کشورمان پیرامون وضعیت تقسیم سهمیه های المپیک در رقابت های جهانی هم اظهار داشت: در مسابقات جهانی 10 سهمیه در 4 نفره توزیع می گردد و اگر در بین 10 تیم برتر قایقی از آسیا نباشد از رده یازدهم به بعد هر قایقی که از آسیا باشد شانس کسب سهمیه دارد. با توجه به نتایج کاپ یک و دو در آلمان و لهستان تیم های ایران، قزاقستان و ژاپن از شانس های دریافت این سهمیه هستند.

وی در مورد شانس کسب سهمیه در کایاک دو نفره هم بیان داشت: در مسابقات جهانی 6 سهمیه و در آسیا یک سهمیه در کایاک دو نفره توزیع می گردد. تمرکز ما روی مسابقات جهانی است و بعد از آن دفتر جدید برای کسب سهمیه آسیایی باز می کنیم .

بوداغی با بیان اینکه تا الان شرایط خوبی در اردوها داشته ایم گفت: پنج ماه بود که فدراسیون با سرپرست اداره می شد و شرایط بابت بودجه سخت بود و سرپرست با همان سطح از توانایی که داشت، کار را پیش برد. در مجموع با حضور سهرابیان و در این مدت کوتاهی که اردو داشتیم شرایط مناسب است.

وی پیرامون وضعیت قایق ها و تجهیزات تیم نیز توضیح داد: خوشبختانه در کایاک مسئله ای نداریم اما در روئینگ تجهیزات مشکل دارد. قایق ها در کایاک تقریبا به روز است اما روئینگ از 2006 تا امروز قایق جدید نداشته است.

پاروزن ماده کایاک آبهای آرام کشورمان به دنبال حضور وزیر ورزش جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در دریاچه آزادی و بازدید از مراحل تمرینات تیم ملی گفت: از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می خواهیم نگاه ویژه ای به قایقرانی داشته باشند. همین آبهای آرام در مسابقات 14 مدال دارد و با یک برنامه ریزی 4 ساله می توانیم در بازی های اسیایی سال 2022 حداقل 6 طلا بگیریم. ما با کمترین امکانات بیشترین بازده را داشتیم و امیدواریم با حضور مربی ای که علمش به روز باشد بهترین نتیجه را بگیریم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10818

به "قایق ها سالهاست به روز نشده، تمرکزمان روی مسابقات جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایق ها سالهاست به روز نشده، تمرکزمان روی مسابقات جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید