استیون اسپیلبرگ بر پایه بولیت استیو مک کویین فیلم می سازد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فیلم اسپیلبرگ یک بازسازی نخواهد بود و قرار است داستانی نو داشته باشد، اما هنوز جزییاتی درباره آن منتشر نشده است.

استیون اسپیلبرگ بر پایه بولیت استیو مک کویین فیلم می سازد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، استیون اسپیلبرگ در حال ساخت فیلمی نو بر پایه شخصیت فرانک بولیت است؛ پلیسی اهل سان فرانسیسکو که نخستین بار استیو مک کویین نقش او را در فیلم تریلر سال 1968 بولیت ایفا نموده بود.

جاش سینگر از فیلم های پست و اسپات لایت مسئولیت نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارد و کریستی ماکوسکو کریگر که یکی از همکاران همیشگی اسپیلبرگ است، در همراهی با این کارگردان مسئولیت تهیه کنندگی را بر عهده خواهد داشت.

پسر مک کویین یعنی چد مک کویین و نوه او اقتصادی مک کویین به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور خواهند داشت. حضور آن ها پس از یک فرایند مذاکرات بسیار طولانی با بنیاد مک کویین برای خرید حقوق رسمی این شخصیت صورت می گیرد.

شرکت برادران وارنر که فیلم اصلی سال 1968 را منتشر نموده بود استودیوی سازنده فیلم اسپیلبرگ خواهد بود. این فیلم نه یک بازسازی بلکه داستانی اوریجینال درباره شخصیتی خواهد بود که می توان گفت شناخته شده ترین شخصیت مک کویین است.

فیلم بولیت اصلی که بر پایه رمان سال 1963 شاهد ساکت ساخته شده بود، داستان تحقیقات بولیت درباره مرگ یک خبرچین مافیا را دنبال می کرد. آن فیلم با کارگردانی پیتر ییتس یکی از معروف ترین صحنه های تعقیب وگریز با ماشین در تاریخ سینما را دارد که در آن مک کویین تمام بدل کاری هایش را خودش در یک فورد موستانگ انجام می دهد.

بولیت توانست برای برترین تدوین جایزه اسکار گردد و در حوزه صدا هم نامزد دریافت جایزه شد.

اسپیلبرگ اخیراً بیشتر به سمت تاریخچه سینما حرکت نموده و به تازگی برای بازسازی موزیکال کلاسیک داستان وست ساید نامزد دریافت دو جایزه اسکار برای کارگردانی و تهیه کنندگی شده است. خود فیلم در بخش های برترین فیلم، بازیگر زن نقش مکمل، طراحی صحنه، طراحی لباس، صدا و فیلمبرداری نامزد شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 73096

به "استیون اسپیلبرگ بر پایه بولیت استیو مک کویین فیلم می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیون اسپیلبرگ بر پایه بولیت استیو مک کویین فیلم می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید