اسکار 344 فیلم را واجد شرایط برای رقابت در بخش بهترین فیلم دانست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آموزشگاه اسکار بیان کرد 344 فیلم می توانند از جمله حاضران در بخش بهترین فیلم جوایز 2020 باشند.

اسکار 344 فیلم را واجد شرایط برای رقابت در بخش بهترین فیلم دانست

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، آموزشگاه علوم و هنر های تصویری اظهار داشت 344 فیلم بلند از شرایط شرکت در رقابت این دوره برخوردارند.

برای این که فیلمی بتواند در رقابت اسکار شرکت کند باید در سینمای های لس آنجلس تا 31 دسامبر اکران شده و حداقل هفت روز روی پرده بوده باشد.

طبق مقررات آموزشگاه فیلمی در رقابت بخش بهترین فیلم حاضر می شود که بیش از 40 دقیقه باشد و به صورت 35 میلی متری یا 70 میلی متری یا با کیفیت دیجیتال روی پرده رفته باشد.

از جمله فیلم هایی که از آن ها در این فهرست نام برده شده می توان به این اسامی اشاره نمود: به سوی ستاره ها، آدام، خانواده آدام، هوانوردان، پس از ازدواج، علاء الدین، آلیتا: فرشته جنگ، کارخانه آمریکایی، فرشته ای سقوط نموده است، انگری بردز 2، آنا، روزی دیگر از زندگی، آپولو 11، آتلانتیک، درد و افتخار، روزی زیبا در محله، بزرگ ترین مزرعه کوچک، آبی و سیاه، بامب شل، گربه ها، دایان، دامبو، وداع، برای سما، فورد در برابر فراری، یخ زده 2، جمینی من، گلس، سهره، گرتا، شیادان، ایرلندی، جوجو خرگوش، جوکر، جودی، فقط رحمت، بینوایان، زنان کوچک، شیرشاه، بروکلین بی مادر، پرتره بانو در آتش، بازی با آتش، ملکه و سلیم، تالکین، داستان اسباب بازی 4، ترانزیت، دو پاپ، 1917، ما، امواج، رز وحشی.

این فهرست شامل فیلم های مستند، داستانی و بین المللی می گردد.

فیلم در جستجوی فریده در حالی که پیشتر از سوی اسکار دارای شرایط حضور در بخش بهترین فیلم بین المللی و مستند شده بود، در این بخش جایی نیافته است.

نامزد های نودودومین دوره اسکار روز دوشنبه 13 ژانویه (23 دی) معرفی می شوند.

نود و دومین دوره جوایز اسکار یکشنبه 9 فوریه 2020 (بامداد دوشنبه 21 بهمن به وقت ایران) در دالبی تیه تر در هالیوود برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19254

به "اسکار 344 فیلم را واجد شرایط برای رقابت در بخش بهترین فیلم دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکار 344 فیلم را واجد شرایط برای رقابت در بخش بهترین فیلم دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید