اعزام 3 هزار نیروی نظامی به عربستان، ترامپ: هزینه آن را داده اند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایرنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه گفت: عربستان پس از درخواست من حاضر به پرداخت هزینه نیروهای بیشتر در منطقه شد.

اعزام 3 هزار نیروی نظامی به عربستان، ترامپ: هزینه آن را داده اند

به گزارش شبکه سی ان ان، ترامپ در جمع خبرنگاران گفت: ما در حال اعزام نیروی نظامی بیشتر به عربستان هستیم و سعودی ها بنا به درخواست من موافقت کرده اند که هزینه کمک های واشنگتن به آنها م را پرداخت کنند که از این نظر قدردانی می کنیم.

پیش از سخنان ترامپ، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه ای اظهار داشت، دولت ترامپ سه هزار نیروی نظامی بیشتر به عربستان اعزام و همچنین سیستم های دفاع هوایی را به این کشور ارسال می کند.

جاناتان هوفمن سخنگوی پنتاگون گفت: مارک اسپر وزیر دفاع به درخواست فرماندهی مرکزی ایالات متحده، مجوز اعزام نیروهای اضافی آمریکایی و ارسال تجهیزات دفاعی به ریاض را صادر کرده است.

کلارک کوپر دستیار وزیر امور خارجه ایالات متحده در امور سیاسی-نظامی نیز قرار است به منظور تقویت تعهدات شرکای امنیتی منطقه ای با واشنگتن آخر هفته به عربستان، عمان و قطر سفر می کند.

310 310

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15531

به "اعزام 3 هزار نیروی نظامی به عربستان، ترامپ: هزینه آن را داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 3 هزار نیروی نظامی به عربستان، ترامپ: هزینه آن را داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید