اعلام جزییات ثبت نام کارشناسی دانشگاه الزهرا (س)

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دانشگاه الزهرا (س) زمان و مدارک لازم برای ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی 1400 این دانشگاه را بیان کرد.

اعلام جزییات ثبت نام کارشناسی دانشگاه الزهرا (س)

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه الزهرا بیان کرد که ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری سال 1400 این دانشگاه به صورت غیرحضوری طی روز های شنبه 10 مهر تا دوشنبه 12 مهر انجام می گردد.

بنا بر اعلام این دانشگاه، کلاس های دانشجویان نوالورود از تاریخ 17 مهر به صورت مجازی برگزار می گردد و پذیرفته شدگان پس از تأیید ثبت نام میتوانند برنامه هفتگی خود را مشاهده کنند.

دانشگاه الزهرا اعلام نموده است: دانشجویانی که به هر علت از تحصیل در این دانشگاه منصرف یا در تکمیل ظرفیت سایر دانشگاه ها پذیرش میشوند، الزامی است حداکثر تا 3 هفته پس از ثبت نام (برای ورودی های 1400 آخرین مهلت اول آبان 1400) درخواست خود را به دانشکده مربوطه اعلام کنند. در غیر این صورت برای دانشجویان روزانه سنوات تحصیل منظور شده و برای انصراف الزامی است هزینه آموزش رایگان خود را پرداخت کنند و دانشجویان نوبت دوم هم ملزم به پرداخت شهریه متغیر خواهند شد.

مدارک لازم برای ثبت نام این دانشجویان شامل اسکن همه صفحات شناسنامه، کارت ملی، سوابق تحصیلی، اصل مدرک یا گواهی سرانجام دوره دیپلم متوسطه، اصل مدرک یا گواهی سرانجام دوره پیش دانشگاهی، ریزنمرات 3 ساله دبیرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش، ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش، اصل فرم انصراف از تحصیل، عکس 4×3 تمام رخ تهیه شده در امسال، کاربرگ اظهار آگاهی دانشجو از مقررات و آیین نامه آموزشی و تاییدیه دیپلم و پیش دانشگاهی است.

* پایش سلامت جسم و سلامت روان برای دانشجویان ورودی 1400

با اعلام دانشگاه الزهرا، کلیه دانشجویان ورودی نو در دوره های تحصیلی (روزانه، نوبت دوم) این دانشگاه ضروری است برای تکمیل مراحل ثبت نام با مراجعه به سامانه سجاد، شخصا کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان را تکمیل کنند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 64933

به "اعلام جزییات ثبت نام کارشناسی دانشگاه الزهرا (س)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزییات ثبت نام کارشناسی دانشگاه الزهرا (س)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید