اعلام نامزدهای مهم ترین جایزه نویسندگان نوقلم در دنیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جایزه 30 هزار پوندی دیلن توماس که از یکی از گران ترین جوایز کتاب جهان محسوب می گردد، فهرست 11 تویسنده جوان را به عنوان نامزدهای سال 2019 معرفی کرد.

اعلام نامزدهای مهم ترین جایزه نویسندگان نوقلم در دنیا

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، رمان نوشته سلی رونی 27 ساله جوان ترین برنده تاریخ جوایز کاستا، رمان نخست و تحسین شده از اما گلس نویسنده 31 ساله ای که همچنان به عنوان پرستار مشغول کار است و نخستین کتاب نوشته مایکل دونکور معلم 33 ساله بریتانیایی، از جمله نامزدهای جایزه دیلن توماس 2019 را تشکیل می دهند.

نگه دار نوشته مایکل دونکور، نورها چگونه داخل می شوند به قلم کلر فیشر، مردم نوشته زو گیلبرت، هلو نوشته اما گلس، در شهر دیوانه و خشمگین ما اثر گای گوناراتنه، تثلیث نوشته لوئیسا هال، مِلموث به قلم سارا پری، مردم معولی نوشته سلی رونی، سوهو نوشته ریچارد اسکات، خانه سنگی نوشته نووویو روزا و سطح چشم از جنی ژی، فهرست کامل نامزدهای جایزه دیلن توماس 2019 را تشکیل می دهند.

فهرست نامزدهای نهایی در ماه آوریل و برنده نهایی نیز روز 16 می 2019 (26 اردیبهشت) معرفی می گردد. سال گذشته کایو شینگونی نویسنده بریتانیایی- زامبیایی جایزه دیلن توماس سال 2018 ویژه نویسندگان نوقلم را به خانه ببرد.

جایزه دیلن توماس که توسط دانشگاه سوانسی بنیان گذاری شده، از سال 2006 به عنوان یکی از گران ترین جوایز ادبی دنیا شناخته می گردد، این جایزه به آثار چاپ شده به زبان انگلیسی از نویسندگان نوقلم 39 سال به پایین تعلق می گیرد و گونه های ادبی رمان، شعر و نمایشنامه را دربرمی گیرد.

توماس که در سن 39 سالگی درگذشت اکثر کارهایش را از 20 تا 30 سالگی به نگارش درآورد، از برندگان پیشین این جایزه می توان به مکس پورتر، جاشوا فریس و مگی شیپستد اشاره نمود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4244

به "اعلام نامزدهای مهم ترین جایزه نویسندگان نوقلم در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نامزدهای مهم ترین جایزه نویسندگان نوقلم در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید