افزایش ابتلا به کرونا در مناطقی از انگلیس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- با اینکه دولت انگلیس واکسیناسیون گسترده ضد کرونا را پی گرفته است، شمار ابتلا به کووید 19 در مناطق شمالی و میانی این کشور، هنوز در حال افزایش است.

افزایش ابتلا به کرونا در مناطقی از انگلیس

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، با اینکه دولت انگلیس واکسیناسیون گسترده ضد کرونا را پی گرفته است، شمار ابتلا به کووید 19 در مناطق شمالی و میانی این کشور، هنوز در حال افزایش است.

رسانه ها انگلیسی اعلام کردند، در مناطق میانی و شمالی انگلیس، ده مرکز عمده گسترش همه گیری کووید 19 شناسایی شده در حالی که در هفته اخیر، شمار مبتلایان به ویروس کرونا رو به کاهش بوده است.

این هفته شمار قربانیان همه گیری ویروس کرونا، مطابق با آمار دولتی، از یکصد هزار نفر فراتر رفت و پروفسور کریس ویتی (Chris Whitty)، مسوول امور پزشکی انگلیس هشدار داد در هفته های آینده نیز شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا فراوان خواهد بود.

دیلی میرور نوشت در شهر نوزلی (Knowsley) در منطقه مری ساید (Merseyside)، در هفته منتهی به 23 ژانویه، 4 بهمن ماه، با یکهزار و 241 نفر، به عبارت دیگر با 822.6 نفر در ازای هر یکصد هزار نفر جمعیت، بیش ترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا را دارا بود.

همچنین این روزنامه نوشت سندول (Sandwell) در منطقه میانه - غرب انگلیس با دو هزار و 567 ابتلای جدید و به عبارتی با 781 نفر در ازای هر یکصد هزار نفر جمعیت و اسلو (Slough) در منطقه برکشایر (Berkshire) با یکهزار و 69 مبتلای جدید، به ترتیب، در رده های دوم و سوم قرار داشتند.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، تا روز چهارشنبه این هفته، شمار قربانیان این همه گیری، به 101 هزار و 887 نفر رسیده است. همچنین تا به امروز سه میلیون و 715 هزار و 54 نفر در این کشور به کووید 19 مبتلا شده اند. در همین حال، تا امروز حدود 7.2 میلیون نفر نیز در انگلیس، واکسن کرونا دریافت نموده اند.

دولت انگلیس فقط افرادی را که تا 28 روز پس از مثبت شدن آزمایش ویروس کرونا، جان ببازند، جان باخته از همه گیری کووید محسوب می نماید.

مراکز آماری در انگلیس این هفته گزارش دادند شمار قربانیان کرونا در این کشور، از 116 هزار نفر فراتر رفته است.

اکنون انگلیس از نظر شمار قربانیان در کشور های دنیا، پس از آمریکا، هند، برزیل و مکزیک، در رده پنجم قرار گرفته است. روزنامه گاردین نوشت پروفسور کالوم سمپل (Calum Semple)، استاد بهداشت کودک در دانشگاه لیورپول و از اعضای گروه مشورت علمی دولت انگلیس هشدار می دهد پیش از انتها همه گیری جاری، حدود 50 هزار نفر دیگر در این کشور، از ویروس کرونا جان خواهند باخت.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50728

به "افزایش ابتلا به کرونا در مناطقی از انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ابتلا به کرونا در مناطقی از انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید