افزایش اعتبارات خارگ، بیکاری در جزیره کاهش یافت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محمود رضایی در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ گفت: حمایت خوبی از سوی مدیران ارشد استان و نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از بخش ویژه خارگ انجام شده است.

افزایش اعتبارات خارگ، بیکاری در جزیره کاهش یافت

وی اضافه نمود: بودجه جزیره خارگ سال به سال خوشبختانه افزایش یافته است که در سال 97 به 11 میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده که پنج میلیارد تومان آن مربوط شهرداری و حوزه شهری جزیره است که در طول دوران دولت های مختلف بی سابقه است.

بخشدار ویژه خارگ اضافه نمود: پروژه های بسیار خوب و زیر ساختی در دولت تدبیر و امید در جزیره خارگ افتتاح شد که جای قدردانی از مدیران ارشد استان دارد.

وی توضیح داد: در حوزه زیرساخت های گردشگری مسافری و دریایی شاهد افتتاح ترمینال مسافری خارگ در بوشهر و اسکله صیادی جزیره خارگ بودیم که شاید یک خواسته 40 ساله اهالی شکیبا جزیره خارگ تحقق یافت.

رضایی اضافه نمود: در حوزه های بهداشتی و درمانی چندین پروژه عمرانی برای اولین بار در جزیره تعریف شد که هم اکنون این پروژه های بیش از 80 درصد پیشرفت فیزکی دارد، ولی این انتها کار دولت در جزیره خارگ نیست و اقدامات بهتری در حوزه خدماتی صورت خواهد گرفت.

بخشدار ویژه خارگ توضیح داد: در حوزه اشتغال بومیان جزیره خارگ اقدامات برنامه ریزی شده و مدونی صورت دادیم، تورم بیکاری در جزیره را بصورت مشهود کاهش دادیم و به 5.5 درصد رساندیم.

وی گفت: در حوزه اشتغال پایدار در سال95 توانستیم 104 نفر،در سال گذشته 80 نفر و در 9 ماهه امسال، 54 نفر اشتغال با حمایت شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ ایجاد کنیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3037

به "افزایش اعتبارات خارگ، بیکاری در جزیره کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اعتبارات خارگ، بیکاری در جزیره کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید