اقامتگاه بوم گردی نقره یزد در محله تاریخی و قدیمی فهادان، عکس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیشنهاد می کنیم بعد از خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای یزد حتما به ساباط سر بزنید. ساباط های شهر یزد یکی از جاذبه های بسیار دیدنی شهر یزد هستند. ساباط به کوچه هایی سرپوشیده گفته می گردد که برای در امان ماندن از تابش نور شدید خورشید و گرمای سوزان شهر کویری یزد ساخته شده است.

اقامتگاه بوم گردی نقره یزد در محله تاریخی و قدیمی فهادان، عکس

جالب است بدانید که ساباط ها در زمستان از ورود هوای سرد به کوچه جلوگیری می کنند و باعث گرم تر شدن کوچه ها می شوند. معماری زیبای ساباط ها دلیلی برای تبدیل شدن این کوچه های قدیمی، به یک جاذبه گردشگری شده است.

معرفی اقامتگاه بوم گردی نقره یزد

اقامتگاه بوم گردی نقره یزد در واقع یک خانه بومی قدیمی است.قبل از خرید بلیط هواپیما بهتر است بدانید که معماری eqamatgahe boomgardi noghreh yazd یا قدمتی حدود 100 ساله متعلق به دوران قاجار است.

اقامتگاه بوم گردی نقره یزد در سال 1396 با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر به گردشگران محترم شهر یزد مورد بازسازی و باز سازی نهاده شد و به بهره داری رسید. اگر می خواهید اقامتی دلنشین در بافت سنتی یزد را تجربه نمایید اقامتگاه بوم گردی نقره با 8 باب اتاق یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می گردد.

جالب است بدانید که تمام اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی یزد با استفاده از اشیا قدیمی و عتقیه برای پذیرایی از مهمانان گرامی تزیین شده است. شایان ذکر است که برای حفظ بافت سنتی و حالت نوستالژیک اتاق ها سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام خارج از اتاق ها و در محوطه تعبیه شده است.

همچنین مهمانان گرامی اقامتگاه بوم گردی نقره یزد بهتر است توجه کنند که، بعضی از اتاق های این مجموعه فاقد پنجره و نما هستند بهتر است کمی هم با فضای داخلی اقامتگاه بوم گردی نقره آشنا شویم؛ به محض ورود از درب چوبی و با عبور از دالان سنتی، حیاط قدیمی با محوطه زیبا و دلنشین اقامتگاه بوم گردی نقره یزد رو برو خواهید شد که چشم هر بیننده را در اولین نگاه را مشاهده می کنید که چشم هر بیننده را جذب خود می کند.

نشستن روی تخت های سنتی و میز و جایگاه هایی چوبی که دور تا دور حوض آب لاجوردی چیده شده اند، و نوشیدن چای و دمنوش واقعا حس و حال آرامش خاصی را برای گردشگران به ارمغان می آورند.

امکانات اقامتگاه بوم گردی نقره یزد

بهتر است بدانید که تلویزیون، پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به انگلیسی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، خشکشویی و اینترنت رایگان از جمله امکاناتی هستند که در اقامتگاه بوم گردی نقره یزد برای پذیرایی از مسافران و گردشگران آماده و مهیا شده اند.

جالب است بدانید که چندین راهنمای تور گردشگری در اقامتگاه بوم گردی نقره یزد شهر بادگیر ها و مردم مهربان و مهمان نواز مشغول به فعالیت هستند که گردشگرن را در بازدید از برترین جاذبه های تاریخی و مکان های دیدنی نظیر بازار و حمام خان (طولانی ترین بازار یزد)، آسیاب آبی کوشک نو، خانه تاریخی لاری ها، بازار مسگر ها، باغ دولت آباد در دومین شهر تاریخی دنیا همراهی می کنند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی نقره یزد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

فاصله تا خانه نساجی سنتی یزد 19 متر (1 دقیقه)

فاصله تا آسیاب آبی کوشک نو 140 متر (1 دقیقه)

فاصله تا خانه تاریخی لاری ها 170 متر (1 دقیقه)

فاصله تا زندان اسکندر 400 متر (1 دقیقه)

فاصله تا فروشگاه مصنوعات قدیمی یزد 400 متر (3 دقیقه)

فاصله تا برج های دو قلو لب خندق 1.1 کیلومتر (4 دقیقه)

منبع: گردشبان
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40566

به "اقامتگاه بوم گردی نقره یزد در محله تاریخی و قدیمی فهادان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه بوم گردی نقره یزد در محله تاریخی و قدیمی فهادان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید