امکان مشاهده مراحل ساخت پورشه برای مشتریان فراهم شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شرکت پورشه با تولید اپلیکیشنی خاص این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است تا از مراحل ساخل اتومبیل خود آگاه شوند.

امکان مشاهده مراحل ساخت پورشه برای مشتریان فراهم شد

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از تک چرچ، شرکت خودروسازی پورشه با طراحی اپلیکیشنی خاص امکان مشاهده و اطلاع از مراحل تولید خودروی پورشه 911 را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. این شرکت آلمانی سرمایه گذاری گسترده ای روی ارتقا فناوری های دیجیتال و خدمات برتر به مشتریان خود انجام داده و قصد دارد با روش های نوین افراد بیشتری را به سمت محصولات پورشه جذب کند.

مشتریانی که خودروی پورشه 911 را سفارش می دهند می توانند با استفاده از اپلیکیشن خاص این شرکت تمامی مراحل تولید و ثبت سفارش از همان اولین لحظه خرید تا زمان تحویل دریافت خودرو را کنترل و با خیالی آسوده مبلغ لازم برای خرید خودرو به فروشنده پرداخت کنند.

این اپلیکیشن در قالب نرم افزار مخصوص شرکت پورشه به نام My Porsche به صورت یکپارچه طراحی شده و اگر مشتریان از کشور دیگری به جز آلمان خودروی پورشه 911 را سفارش دهد موقعیت جغرافیایی خودروی آن ها به طور زنده روی نقشه موجود در برنامه نمایش داده می شود. در چنین حالتی فروشندگانی و کنندگان پورشه در کشورهای مختلف می توانند دقیق ترین زمان ممکن برای تحویل اتومبیل را به مشتری بیان کنند.

پورشه 911 یکی از پرطرفدارترین خودروهای شرکت پورشه است و از همین رو این شرکت پیروز شده تنها در سال گذشته تعداد 9 هزار و 265 دستگاه از این اتومبیل را در ایالات متحده به فروش برساند. البته این شرکت آلمانی اتومبیل های زیادی دارد ولی این خودرو از طرفداران خاصی برخوردار است.

یکی از مدیران ارشد شرکت پورشه گفت: در کنار اپلیکیشن ردیاب و کنترل مراحل ساخت و تحویل پورشه 911 امکانات دیجیتال جدیدی را به اتومبیل اضافه کرده و در اختیار کاربران قرار می دهیم. پورشه می خواهد سرنشینان خودروی 911 در تمام مدت سفر سرگرم باشند و از حضور در این اتومبیل به اندازه کافی لذت ببرند. پورشه 911 از سیستم عامل مخصوص خودروی شرکت اپل نیز پشتیبانی می کند.

4144/

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32297

به "امکان مشاهده مراحل ساخت پورشه برای مشتریان فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان مشاهده مراحل ساخت پورشه برای مشتریان فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید