امیدوارم قهرمانی را در آبادان جشن بگیریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: امیدوارم هفته آخر به صورتی رقم بخورد تا بتوانیم قهرمانی را در آبادان جشن بگیریم.

امیدوارم قهرمانی را در آبادان جشن بگیریم

نرگس علوانی در گفت وگو با خبرنگاران درباره شکست در ملاقاتی مهم مقابل سایپا در یک هفته مانده به انتها لیگ برتر، اظهارکرد: این ملاقات حساسیت خودش را داشت زیرا اگر ما می بردیم، قهرمانی مان مسجل می شد و سایپا قهرمانی را از دست می داد. به همین دلیل هر دو تیم برای پیروزی می جنگیدند. در نیمه اول بعد از این که گل اول را خوردیم، بازی را به تساوی کشاندیم ولی در ادامه دو گل دیگر دریافت کردیم. متاسفانه در این نیمه تمرکز لازم را نداشتیم و به همین دلیل نتوانستیم از فرصت ها بهره ببریم.

وی اعلام کرد: نیمه دوم را هم خوب آغاز کردیم اما بازهم بازیکنانم تمرکز نداشتند و فرصت ها را از دست دادیم و متاسفانه در انتها بازنده این بازی بودیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان درباره بازی سرنوشت ساز پیش روی این تیم مقابل هیات خراسان در آبادان در آخرین ملاقات لیگ برتر، گفت: این بازی سرنوشت هفت ماه زحمت تیم ما را تعیین می نماید. در این بازی به سه امتیاز احتیاج داریم و کوشش می کنیم که برنده باشیم. این هفته ریکاوری روحی روانی خوبی خواهیم داشت و بازیکنان مان را برای یک نبرد سخت آماده می کنیم و باید بجنگیم تا سه امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم هفته آخر به صورتی رقم بخورد تا بتوانیم قهرمانی را در آبادان جشن بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به شرایط فعلی چقدر احتمال قهرمانی را برای تیم خود پررنگ می دانید؟ بیان کرد: ما همواره امیدواریم و قطعا هر چه خواست خدا باشد همان می گردد. ما کوشش مان را می کنیم و تا لحظه آخر ناامید نمی شویم. امیدمان را از دست نمی دهیم و تا لحظات انتهای بازی می جنگیم.

علوانی همچنین درباره سطح لیگ گفت: سال جاری لیگ متفاوت تر از سال های گذشته برگزار گردید زیرا به خاطر کرونا مسابقات در دو گروه برگزار گردید و در تیم ما نیز واقعا تیم های خوب و با کیفیت حضور داشتند. سال جاری تیم ها جوانگرایی نموده بودند و علی رغم شرایط کرونایی، لیگ خوب و پویا بود و همه تیم ها برای نتیجه دریافت می جنگیدند.

وی در انتها درباره ادامه همکاری با تیم آبادان نیز بیان کرد: درباره فصل بعد خیلی زود است که صحبت کنم و از آینده بی خبرم. دو سال است که سرمربی این تیم هستم و واقعا کار کردن در آبادان را دوست دارم و لذت می برم زیرا همه عاشق فوتبال هستند و به من انرژی می دهند تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 58079

به "امیدوارم قهرمانی را در آبادان جشن بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم قهرمانی را در آبادان جشن بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید