اهمیت لیگ برای فدراسیون بسیار بالاست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اولین جلسه هماهنگی میان مسئولان فدراسیون کشتی و سازمان لیگ در سال 99 امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار گردید.

اهمیت لیگ برای فدراسیون بسیار بالاست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، در شرایطی که از چند ماه قبل مسئولان سازمان لیگ بعد از مشورت با رئیس فدراسیون تقویم سازمان لیگ در سال 99 را تدوین نموده بودند، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات و همچنین تعویق المپیک بعضی از برنامه ها را تغییر داد.

امروز جلسه هماهنگی میان مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون، محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ و همچنین کارمندان سازمان لیگ در دفتر رییس فدراسیون برگزار گردید تا درباره مسابقات لیگ دسته اول، لیگ برتر و جام باشگاههای دنیا در سال 99 تصمیم گیری گردد.

اولین بحث پیرامون لیگ دسته اول بود طبق برنامه قبلی باید اردیبهشت ماه آغاز گردد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلا چنین امکانی وجود ندارد. بعد از طرح این موضوع از سوی رئیس سازمان لیگ، با رأی اکثریت قرار بر این شد آغاز این مسابقات فعلا به تعویق بیفتد و در آینده و با توجه به تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، درباره برگزاری یا عدم برگزاری لیگ دسته اول تصمیم گیری گردد.

بحث بعدی به زمان آغاز لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی مربوط می شد. با اینکه پیش از این، زمان آغاز لیگ برتر بعد از انتها المپیک 2020 عنوان شده بود، به خاطر تعویق این مسابقات امکان جابجایی تاریخ آغاز لیگ برتر هم مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

راهکارهای حضور تیم های قدرتمند در لیگ برتر آنالیز و رایزنی با استان های و باشگاه های مختلف به رئیس سازمان لیگ محول شد. رئیس فدراسیون تأکید داشت که لیگ برتر در سال 99 با برطرف نقاط ضعف سال قبل و با حضور تیم های قدرتمند برگزار گردد. علیرضا دبیر گفت: بعد از المپیک، لیگ برتر از هر رقابت دیگری برای فدراسیون بیشتر اهمیت دارد.

عبدالمهدی نصیرزاده در این جلسه از مسئولان فدراسیون درخواست کرد برای ترغیب اسپانسرها جهت حضور قدرتمند در لیگ دسته اول و لیگ برتر عوامل انگیزشی در نظر گرفته گردد. به همین دلیل بحث اعزام به تورنمنت های خارجی برای تیم های برتر، حضور در جام باشگاه های دنیا و معافیت مالیاتی مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

درباره موضوع پخش تلویزیونی لیگ برتر و دریافت حق پخش از محل معین شده توسط مجلس شورای اسلامی نیز بحث شد و برای پیگیری در دستور کار مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ نهاده شد.

موضوع بعدی معین تاریخ و مکان جام باشگاههای دنیا در سال 2020 بود. بعد از مشورت اعضای حاضر در جلسه قرار بر این شد رایزنی برای معین میزبان این مسابقات در 2 رشته کشتی آزاد و فرنگی از سوی رئیس سازمان لیگ صورت بگیرد. طبق اعلام نصیرزاده شهرهای سنندج، شهرکرد و استان های گلستان، خراسان جنوبی و کرمان گزینه های میزبانی از جام باشگاه های دنیا هستند و تا به امروز اعلام آمادگی اولیه برای میزبانی از این رویداد بین المللی را نموده اند.

در انتها هم مقرر شد پیرو احیای کمیته های لیگ استانی، بعد از اتمام محدودیت های تردد در سراسر کشور یک گردهمایی با حضور مسئولان کمیته های لیگ استانی به میزبانی فدراسیون برگزار گردد.

انتهای پیغام/4127

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27738

به "اهمیت لیگ برای فدراسیون بسیار بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت لیگ برای فدراسیون بسیار بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید